Основният принцип на свалянето на килограми е да приемате по-малко калории, отколкото горите дневно. Поради тази причина, ако искате да отслабнете, е важно да следите съдържанието на калории на това, което ядете.

Въпреки че килограмите, височината и метаболизмът са от основно значение, средностатистически с по 1200 калории на ден ще следвате уравновесен хранителен режим и ще работите за тялото си. Ето едно примерно разпределение на калориите за храненията пре деня.

Закуска: Протеините и фибрите от плодовете засищат, затова с два банана – изядени направо или направени на шейк, ще приемете между 250 и 300 калории.

Обяд:  Тук на почит са нискокалоричните зеленчуци, храните, богати на фибри и с малко протеини и пълнозърнестите продукти. Ако в чинията си имате 1 пита хляб, средноголяма бучка сирене, няколко чери доматчета, 5-6 Каламата маслини и прибавите малко зехтин и лимон за вкус, ще достигнете почти 350 калории.

Вечеря: За вечеря си сгответе прясно зеле, задушено в две лъжици зехтин и 2-3 скилидки чесън и половин ч.ч. кафяв ориз. Това би трябвало да са около 450 калории.

Когато огладнеете през деня, не посягайте към сухи храни, сладкиши или полуфабрикати. Вместо това една ябълка ще е достатъчна, за да ви засити и да допълни без да надвишава 1200-те калории.

Снимка: Reuters

Прочетете още: