Газовете и подуването на корема могат да се дължат на лоша диета, липса на храносмилателни ензими, непоносимост към някои храни и други. Понякога и малките хапчета не помагат да премахнем дискомфорта.

Още по темата

Чувстваме се напрегнати, защото болките в корема не отшумяват. Освен, че трябва да избягваме определени храни като бобовите, храни, които съдържат глутен, пикантни храни е добре да се консултираме и с лекар.

След като сме направили своя преглед и се придържаме към определена програма, бихме могли да включим и други методи, които да подобрят нашето състояние.

Упражнения от йогата ще помогнат на тялото да се отпусне и да намалите напрежението в корема. Ето от едно от най-лесните за изпълнение.

  • Легнете по гръб с изпънати ръце и крака.
  • Вдишайте дълбоко и повдигнете двата крака нагоре до ъгъл 90 градуса с пода.
  • Ако ви е трудно, свийте леко коленете.
  • Издишайте и свийте коленете към гърдите, а бедрата да се опират на корема.
  • Сложете ръце на пищялите и издърпайте коленете си още по-близо до гърдите.
  • Обгърнете ги с ръце.
  • Сега леко повдигнете глава към свитите колене. Опитайте се да се задържите около минута в тази поза.