Стегнатите и добре оформени крака са мечта за всяка жена. При някои дами освен натрупването на излишни килограми в други области на тялото е характерно и натрупването на мастни образувания около коляното. Коленете изглеждат като „пухкави“ и това може да ви попречи да носите по-къси поли или рокли.

Има няколко лесни упражнения, които ако правите всекидневно много бързо ще разкриете красотата на вашите колене.

Клякане

Едно от най-добрите упражнения, които стягат бедрата, дупето и оформят секси колене е: заемете разкрачен стоеж, изправете гърба, ръцете сложете на кръста. Започнете бавно да клякате. Започнете с 10 клякания като всеки ден ги увеличавайте постепенно.

Велоергометър

Велоергометърът също ще ви помогне бързо да се отървете от излишните мазнини. Ако имате у дома такъв уред, но не сте го ползвали от много време, започнете с леко темпо в рамките на 20 минути. Крос тренажорът също е добра алтернатива. Ако нямате нито един от тези уреди и фитнес залите не са вашето място, легнете по гръб, вдигнете и свийте краката. Започнете да ги въртите леко, така, сякаш карате колело.

Още по темата

За следващото упражнения заемете отново разкрачен стоеж и поставете ръцете на кръста. Започнете да вдигате леко единия крак, свивайки го в коляното. Вдигате и отпускате. Редувайте краката. Ако сте начинаещи, започнете с по 10 повторения за всеки крак.

Заемете разкрачен стоеж като краката трябва да са на ширината на раменете, стъпалата да са леко встрани. Сложете ръце на кръста и изправете гърба. Започнете леко да клякате като краката трябва да се разтворят леко встрани. Започнете с 10 повторения като постепенно може да ги увеличавате.