Представителите на зодия Водолей предпочитат нискокалоричните ястия, когато имат време да се насладят на храната. Тъй като те водят доста динамичен начин на живот и са заети, са склонни да хапват на крак, често нездравословно. Ето защо е важно да внимават много. Въпреки това ще срещнете много вегетарианци Водолеи.

Водолеите не се задържат много край печката, но когато се заемат с готвене, обичат да променят рецептите. Добре е да внимават с консумацията на кафе и късното хапване. Важно е и да не пропускат здравословната закуска.

Хубаво е да добавите към менюто си повече ябълки, портокали, круши, зеле, целина, царевица, моркови, домати, броколи, ядки, фурми, смокини, чесън, джинджифил. Избягвайте кофеиновите напитки, храните приготвени с мая и рафинирана захар.

Споделяме един примерен хранителен режим, който може да спазвате 3, 5, 7 или повече дни. Той е базиран на консумацията на риба, но бихте могли да разнообразите с телешко или пилешко месо. Пийте много вода и внимавайте с консумацията на сол, по възможност я избягвайте.

Закуска

  • 1 твърдо сварено яйце
  • 1 ябълка
  • чаша зелен чай или кафе

Закуска преди обяда

  • 30 г сурови бадеми

Обяд

  • 200 г печена риба
  • Салата от пресни краставици

Следобедна закуска

  • 1 плод или чаша кисело мляко

Вечеря

Какво е предимството на тази диета базирана на консумацията на риба? Рибата е не само вкусна и подходяща за диетични режими на хранене. Тя съдържа редица важни хранителни вещества като йод, цинк, витамини А, D, Е и полиненаситени мазнини.

Още по темата

Особено ценни са омега 3 мастните киселини, тъй като те намаляват нивата на лошия холестерол в кръвта, укрепват имунната и сърдечносъдовата система, както и подобряват работата на мозъка.

Също така, рибата съдържа калций, фосфор, като по този начин укрепва и костните тъкани, подобрява състоянието на кожата.