Целулитът е най-омразният проблем на всяка жена. Той понижава самочувствието и кара дамите да се чувстват некомфортно в кожата си, камо ли да облекат къса пола.

За да се справите с целулита е необходимо да положите известни усилия. Съществуват 3 упражнения, които стягат мускулите на бедрата и дупето като по този начин влияят върху вече образувалия се целулит.

Упражнения за бързо отслабване и цялостно стягане

Можете да правите тези упражнения вкъщи по 30 минути на ден за добри резултати.

Упражнение №1 – повдигане на един крак от легнало положение

Още по темата

Легнете по гръб. Свийте единия крак в коляното. Другия крак изпънете право напред по посока, същата като тази на бедрото на свития крак. Разперете ръце, за да си помогнете в установяването на опора.

3 упражнения за стегнати седалищни мускули

Започнете да повдигате таза до ъгъл 90 градуса само и единствено с помощта на свития крак. Направете 3-4 серии по 10 повторения.

Упражнение №2 – напади с гирички

Вземете една или две гирички по 2 килограма. Дръжте ги с отпуснати надолу ръце или ги свийте в лактите, така че гиричките да останат над рамото. Започнете да изпълнявате нападите първо с единия крак, след това с другия. Направете 3-4 серии по 10 повторения като при всеки напад задържайте за 1-2 секунди в полуклекнало положение.

Упражнение №3 – упражнение на степенка

Отново вземете гиричките в ръце. Застанете до степенката. Качете единия крак на нея. След като сте върху степенката, повдигнете външния крак встрани заедно със същата ръка. Направете 3-4 серии по 10 повторения, след което започнете същото упражнение с другия крак.

Снимки: Pinterest