Всяка дама трябва да се грижи за краката си, за да бъдат стегнати и оформени. За целта помагат някои лесни упражнения с топка, които моделират бедрата, ханша и прасците, за да сте неотразими във всичките си дрехи.

За изящната фигура са важни и мускулите на корема и гърба. За да изваете и тях сме подготвили специални упражнения, които ще ви направят неотразими в прилепнала рокля с гол гръб.

Упражнение №1 – странична опора


Подпрете се странично върху топката. Свийте опорния крак в коляното. Другият крак е изпънат. Започнете да повдигате свободния крак встрани. Направете 3 серии по 10 повторения и сменете краката.

Упражнението помага за стягане на бедрата от вътрешната страна, както и ханша. Полезно е още за мускулите в страничната част на коремната област.

Упражнение №2 – стягане на мускулите на гърба


Подпрете тежестта на тялото си върху топката като се облегнете на нея с корем. Краката са изпънати, ръцете са свити в лактите и опрени на тила като за коремни преси.

Упражнението наподобява коремните преси, само че на обратно. Започнете да повдигате тялото си назад към гърба, за да стегнете гръбните мускули. Това упражнение помага и за оформяне на страничните коремни мускули, както и тези на раменете.

Упражнение №3 – цялостно стягане

Заемете поза като за лицева опора. Тежестта трябва да пада върху ръцете. Двата крака са опрени върху топката. С единия крак започнете да правите плавни махове, докато другият е опрян върху топката.

Упражнението стяга всички групи мускули и подобрява стабилността.

Вижте още:

Снимки: pinterest