Миглите са израз на красотата на женския поглед. Главната им функция обаче е защитната. Те предпазват окото от навлизане на прашинки и други частици. Бързината, с която клепачите се затварят при опасност е невероятна, а миглите имат допълнителна защитна функция да предпазят от удар или навлизащ предмет.

Ежедневното нанасяне на грим и процедурите по отстраняването му изтощават миглите. С възрастта те също започват да падат повече, а обновлението им и израстването на нови косъмчета се забавя.

Подхранваща грижа за гъсти и дълги мигли

Как да се справите с този проблем? Има 3 основни стъпки, които ще ви помогнат да имате здрави и гъсти мигли.

Измивайте с шампоан

Мръсотията и наслагванията, честата употреба на грим изтощават миглите. Премахването на грима с тоалетно мляко, мицеларна вода или измиващ гел невинаги отстранява замърсяванията напълно.

Затова е препоръчително да измивате миглите с бебешки шампоан, който е възможно най-щадящ към косъма, но едновременно с това ефективен в премахване на наслояванията.

Какво трябва да знаете за миглите

Още по темата

Подхранвайте ги

Много добър начин да подхраните миглите е да им правите маска за през нощта. Използвайте подхранващи масла като рициновото, кокосовото или вазелин. Нанасяйте за през нощта.

Полезните масла правят миглите по-естествено дълги, стимулират растежа им, гъстотата им, здравината и лъскавината им.

Хранете се с полезни за миглите храни

Някои микроелементи в храната имат особена важност за миглите. Сред тях е желязото (намира се в чистото месо без тлъстини, тъмнозелените листни зеленчуци, бобовите растения) и витамините от група В, най-вече биотин (намират се в яйцата и сладките картофи). Те укрепват миглите и стимулират растежа им.