Писна ми

10 навика, с които дразните колегите си

09.11.2011г. / 13 40ч.
Аз жената
10 навика, с които дразните колегите си

Работата в екип често е предизвикателство заради различните характери на хората в него. За да върви работата добре и да се разбирате с колегите е нужна известна тактичност, но може би понякога правите неща, които ги дразнят, а вие не се усещате. Внимавайте да не прекалите, защото това може да подразни и шефовете, а знаем, че незаменими хора няма. Ето някои грешки, които може би допускате:

  • Набирате и разговаряте по високоговорителя на телефона. Трудно е човек да се концентрира и да работи около вас.
  • По време на среща или оперативка си разцъквате новия смартфон. Всъщност го правите постоянно.
  • Бавите служебните мейли или въобще не отговаряте. Нищо чудно, че колегите ви гледат лошо.
  • Все разправяте колко сте заети. С постоянно оплакване не само досаждате на колегите си, но и шефовете ще решат, че не можете да се справяте със задълженията си.
  • Закъснявате за мийтингите в офиса. Наистина може да сте доста заети с работата си, но губите времето на останалите, тъй като те не могат да започнат без вас.
  • Перчите се с постиженията си. Добре е шефовете да знаят, че полагате усилия и се справяте чудесно, но когато постоянно говорите за блестящите си успехи пред колегите, не печелите много симпатии.
  • Гримирате се на бюрото пред всички. Докато освежавате грима си, всички си мислят колко сте префърцунена и си губите времето вместо да работите.
  • Оставяте хаос след себе си като например неподредени папки или неизмити чаши от кафе. Просто не е приятно някой да ходи след вас и да ви оправя кашата.
  • При проблем с колега винаги се оплаквате първо на шефа. Прилича много на „ще те изкажа на госпожата“ от детската градина, нали? Опитайте се първо да решите проблема си с колегата, може би ще успеете и така няма да злепоставите себе си и него пред шефа. А и никой началник не обича да си губи времето с разправиите на подчинените си.
  • Говорите твърде високо по телефона. Работата в голямо помещение с много хора има недостатъци – трябва да се съобразявате със силата на гласа си, иначе просто пречите.

Прочетете още:

Коментирай