Поддържането на стегнато и добре изглеждащо коремче изисква усилия. От една страна са храната и напитките, които приемаме, а от друга са упражненията, които е добре да правим всекидневно, за да постигнем оптимални резултати.

Още по темата

Запишете си следните полезни храни, които да добавите към вашата диета. Консумирайте ги умерено. Пийте много вода и следвайте програмата с упражнения, която ще ви помогне за кратко време да стопите мазнините в коремната област.

  • Ядки

Ядките са полезна добавка към вашата диета, защото доставят на организма ценните протеини, фибри, желязо, цинк, магнезий, мед, витамини.

  • Авокадо

Авокадото се препоръчва, когато спазвате диети. Съдържа фибри, калий и витамин К.

  • Маслини

Маслините са добър източник на желязо, витамин Е, мед и фибри. Консумирайте ги обезсолени.

  • Зехтин, ленено и орехово олио

Богати източници са на омега-3 мастни киселини и витамин Е. Зехтинът има анти-бактериални свойства, съдържа полифеноли, които помагат за предотвратяването на сърдечносъдови заболявания.

  • Сьомга

Вкусна и полезна риба, богата на омега-3 мастни киселини. Присъства в много диетични менюта.

  • Черен шоколад

Съдържа флавоноиди, които се срещат в много плодове и зеленчуци.