Коремните мазнини и паласките ви измъчват? Сложете край на лошите си навици, за да премахнете ужасното коремче, което загрозява не само фигурата ви, но и нанася щети на самочувствието ви.

Как да постигнете по-лесно стопяване на стърчащото коремче?

Вода и плодове

Когато ви се прияде нещо сладко, просто забравете за десертите и захарните сладкиши! Газираните напитки, соковете и всичко от този сорт е абсолютно забранено. Тези захари се лепят директно по корема и талията. Затова, когато ви се прияде нещо сладко, изяжте някакъв плод и изпийте една огромна чаша вода. Можете да си позволите и студен чай, но само в случай, че вие сте го приготвили и в него няма добавени захари освен малко мед.

Разхождайте се по 2 часа на ден

Ако нямате особено време специално да ходите на разходки, просто се прибирайте от работа пеша. Енергичното ходене гори повече калории, отколкото предполагате. Не използвайте асансьори, ескалатори и подобни улеснения. Не сядайте в градския транспорт. Правете всичко възможно да редуцирате до минимум пасивното седене.

Здравословно хранене

Няма да минете без здравословно хранене, ако искате да стопите корема. Дори да не преминавате към стриктна диета, ще се наложи да изключите поне сигурните вредители в храненето – рафинираните въглехидрати, наситените мазнини, пържените храни, готовите продукти, сладкишите.

Разтягайте се и медитирайте, когато сте уморени

Една от най-големите ни грешки е да легнем и да си почиваме, когато сме изморени. Може да се стори трудно за вярване, но физическата активност при умора действа ободряващо. Не е нужно да тренирате активно, когато сте изморени. Достатъчно е да направите малко йога, медитация, да дишате правилно или просто да направите малко стречинг. Дори разтягането на тялото помага на укрепването на коремните мускули, а оттам и за стопяването на мазнините.

Още по темата

Правете малко кардио, докато гледате телевизия

Гледането на телевизия може да се превърне в активна дейност. Вместо да лежите на дивана, направете няколко енергични упражнения, докато гледате любимото си предаване. Така времето за упражнения ще мине по-неусетно, отколкото ако целенасочено ходите на фитнес, което за мнозина не е любимо занимание, а просто начин да се вталят.

Коремни преси

Няма да минете и без коремни преси. Малко усилие за развиване на коремните мускули не само няма да навреди, но и ще тонизира отпуснатото ви коремче. Не е нужно да се изхвърляте и да правите плочки. Достатъчно е да правите няколко серии коремни преси просто за стягане. Това има огромно значение за топенето на коремните мазнини.

Лягайте си рано и спете 8 часа

Добрият сън помага за регулирането на метаболизма, обмяната на мазнини в тялото и преобразуването им в енергия вместо в мастни депа. Спете повече и лягайте рано. Добрият режим е и добър приятел в отслабването.

Снимки: iStock