Съществуват много упражнения за натоварване на определени мускулни групи, топене на мазнини на специални места и общ тонус. Има обаче 4 упражнения, които ще ви доставят всичко необходимо за стягането и извайването на фигурата.

Планк

Упражнението планк е невероятно полезно за цялостно стягане на тялото. То напряга и тонизира корема, гърба, гърдите, предмишниците, раменете, бедрата, прасците.

Достатъчно е да правите планк по 1 минута на ден, за да стегнете и оформите тялото си. За по-напредналите планк може да се прави с няколко повторения, стига да издържите, защото е много трудно упражнение, въпреки че изглежда лесно.

Упражнения и съвети при високо кръвно налягане

Можете да го изпълнявате в по-кратък вариант – по 20-30 секунди с 2-3 повторения.

Клекове

Клякането е много полезно за стягане на бедрата, седалищните мускули, прасците. За да го изпълните добре е нужно да разкрачите леко краката, да стъпите стабилно и да свивате коленете до 90-градусов ъгъл. Не клякайте докрай, защото така ще приложите по-голямо напрежение върху мускулите като по този начин ще изваете красиво дупе и стегнати бедра.

Лицеви опори

Лицевите опори са много силово упражнение, което има невероятни ползи за мускулите на гърдите, гърба, корема, бицепсите, трицепсите, бедрата. На жените им е по-трудно да ги изпълняват, затова можете да опитате по-олекотена тяхна версия – лицеви опори на колене. Така голяма част от тежестта на тялото ви ще е отнета.

Упражнения за бързо отслабване и цялостно стягане


Още по темата

Задно набиране на стол

Упражнението се изпълнява като застанете с гръб към стол, подпрете ръце на седалката му, краката ви са на пода, свити в коленете. В тази поза започнете да се набирате на стола, сваляйки таза надолу, доколкото ръцете ви позволяват. Правете 4-5 серии по 10 повторения.

Това чудесно упражнение е достатъчно, за да стегнете мускулите на гърба, ръцете, раменете, гърдите, бедрата и дупето.

За да направите упражнението малко по-трудно с повече натоварване, отдръпнете стъпалата си по-далече от стола, така че ъгълът им да е по-голям от 90 градуса в свито състояние.

Снимки: Pinterest