Искате да носите сексапилна вечерна рокля с гол гръб? Тогава трябва да сте много уверени в достойнствата на тялото си.

Досадните тлъстинки по гърба се виждат най-вече при носенето на сутиен, който ги притиска и подчертава съществуването им. За да носите прилепнали дрехи или рокля с гол гръб трябва да поработите над мускулите му.

Упражнения за секси стегнат гръб

Упражненията с медицински ластик са много подходящи за целта. Те тонизират и стягат не само гръбните мускули, но и тези на ръцете и гърдите. Резултатът е стегнат гръб, повдигнат бюст и край на висящата кожа от вътрешната страна на ръцете.

Упражнение №1

Вземете по-дълъг ластик. Прегънете го през средата. Застъпете средата му с пета и опъвайте двата му края с ръце откъм задната страна на гърба си. Правете упражнението в три серии по 10 повторения.

Упражнение №2

Упражнението „планк“ – достатъчно за идеална фигура!

Хванете по-къс ластик откъм гърба си. С лявата ръка дръжте единия му край, така че ластикът да се пада откъм дясната ви плешка. С дясната ръка издърпвайте ластика нагоре. Направете 3 серии по 10 повторения. След това сменете ръцете.

Упражнение №3

Застъпете ластика с левия си крак. В другия му край ще е по-удобно, ако завържете дръжка, с която да издърпвате ластика с две ръце. Хванете дръжката на ластика и започнете да издърпвате в противоположна посока като измествате цялото тяло. След 3 серии по 10 повторения сменете крака и посоката.

Снимки: Pinterest

Прочетете още: