Стегнатото дупе е мечта за всяка жена. Малко са щастливките, които притежават заоблени задни части по природа. Повечето трябва сериозно да се потрудят, за да се радват на стегнато латино дупе. 

За целта предлагаме няколко лесни упражнения, които ще помогнат за постигане на мечтаните задни форми. 

Ето и упражненията:

3 ефикасни упражнения, ако имате само 20 минути

Мост на един крак

 

Упражнението стяга мускулите на таза, корема, гърба, дупето, бедрата. 

Легнете по гръб със свити колене и плътно стъпили на пода стъпала. 

Вдигнете левия си крак изправен нагоре с пръсти, сочещи към тавана. Коляното на изпънатия крак трябва да е в положение точно над бедрото на същия крак. 

Повдигайте торса с опорния крак като задържате 10-12 секунди преди да отпуснете. 

Направете 3 серии по 12 повторения. След това сменете опорния крак и повторете упражнението. 

Ритник с един крак

 

Освен че упражнението стяга дупето, то работи и за мускулите на бедрата. 

Заемете поза, подобна на четириного животно като подпрете тялото върху изпънатите си ръце и свитите в коленете крака. 

Започнете да повдигате единия крак назад като го изпъвате напълно. 

Направете 2 серии по 20 повторения. След това сменете опорния крак, който е свит под ъгъл 90 градуса.  

3 упражнения с медицински ластик за извайване на гърба и гърдите

Още по темата

„Магарешки ритник“

Заеманата опорна поза е подобна на предишното упражнение. Групите мускулите, които се стягат при изпълнението на магарешкия ритник, са сходни. 

Разликата е в това, че изпънатият назад крак не се разгъва, а остава свит под ъгъл от 90 градуса. 

Направете 2 серии по 20 повторения. 

Ако изпълнявате упражненията всеки ден в продължение на 30 дни, ще се радвате на заоблено и стегнато дупе.  

Снимки: istock; Pinterest