Цветовете, които ни заобикалят всекидневно, оказват влияние върху нашето настроение и енергия. Те могат да бъдат използвани за повишаване на мотивацията, концентрацията, за успокояване, релакс, но оказва се с тяхна помощ можем да подпомогнем и отслабването. Има багри, за които се смята, че намаляват апетита, отвличат вниманието ни от лакомствата и действат мотивиращо.

Какво да похапнем следобед, за да преборим липсата на енергия

Така например, синият цвят потиска апетита. Ако спазвате диета, опитайте да промените текущата светлина на хладилника със синя. От всички цветове в спектъра, терапията със син цвят е силно потискаща глада. Синьото определено е един от най-добрите цветове за отслабване. Може да сервирате менюто си и в сини чинии, да ползвате прибори в този цвят. Хапвайте и сини боровинки. Те не само са вкусни и полезни, но могат да окажат влияние върху апетита ви заради интензивния си цвят.

Жълт цвят

Жълтото е цвят с енергия. То подобрява нашето настроение, помага ни да сме фокусирани. Чудесно е да се обградите с него под формата на прибори, дрехи, интериор, а защо не и слънчеви очила със стъкла с жълт оттенък. Смята се, че жълтият цвят подобрява храносмилането, метаболизма. Не забравяйте да включите в диетата си и жълти храни, като лимони, тиквички, чушки, ананас, ябълки, круши.

Протеинови салати за отслабване

Зелени и виолетови

Синьо, зелено и виолетово са най-добрите цветове за отслабване. Ако имате проблеми с контрола на глада, опитайте се да ги включите в ежедневието си под една или друга форма. Зеленото има способността да намалява напрежението, а често в първите дни на диетата си се чувстваме напрегнати. Пурпурни храни, които е добре да включите в менюто си и са подходящи за отслабване са червено зеле, патладжани, смокини, къпини, лилави моркови.

Още по темата

Терапията с черен цвят също е потискаща за апетита. Сервирайте храната си в черни чинии и добавете към диетата си черен боб, черни маслини, черен ориз.

Може би се питате какво е въздействието на червения цвят?

Той повишава агресията, напрежението и апетита, затова е добре да е по-малко в кухнята ви. Но според някои източници, червеният цвят може да има положителен ефект върху метаболизма. Най-добрият начин да се възползвате от него е като го включите в диетата си. Хапвайте нар, ягоди, домати, ябълки, чушки, червен лук, червен ориз. Те са богати на антиоксиданти, имат малко калории и са вкусни.