Недоспиване, стрес, изключване на полезните мазнини от менюто, не консумирате пробиотични храни, хапване на шоколад, не следвате ясен план в тренировките... Това са само част от причините да не може да стопите излишните мазнини в областта на корема. Какво друго е важно да промените, ако искате да постигнете желаните резултати?

Закуски, които пречат на стройната фигура

Консумирате плодови сокове

Заменили сте соковете в кутия с фрешове, защото знаете, че така е по-здравословно. Фрешовете съдържат повече захари, отколкото целите плодове. Ако се опитвате да отслабнете, това определено не е най-добрият избор за всекидневна напитка.

Също така е добре да внимавате и с консумацията на спортни напитки. В някои от тях също има доста захари, което може да забави свалянето на коремните мазнини.

5 диетични съвета, които са вредни

Гладувате

Вярвате, че пропускането на хранене ще ви помогне да свалите калориите в областта на талията? Погрешно! Това забавя метаболизма, създава храносмилателни проблеми, може да доведе дори до запек, преяждане на следващото хранене, нездравословен избор на храни. Вместо това, хапвайте редовно и по малко. Опитайте се да изключите от менюто си преработените храни и вредните въглехидрати, от които се пълнее. Хапвайте повече плодове, зеленчуци, в малки количества елда, киноа, кафяв ориз.

Не консумирате достатъчно полезни протеини

Протеините, освен че ни засищат и ни осигуряват нужната енергия за спорт, подпомагат процеса на отслабване. Те са важни за функциите и на мускулите, както и за натрупването на мускулна маса.

Разбира се, важно е да има умереност в техните количества, но когато искате да стопите коремчето, не бива да ги изключвате от менюто си.

Още по темата

Морски дарове, риба, сурови ядки, немазно месо, нискомаслени млечни продукти, яйца, са чудесни за вашата здравословна диета.

3 грешки с протеините, които пречат на диетата ви

Прекалявате с коремните преси и имате само кардио тренировки

Звучи много идеалистично, че колкото повече коремни преси правите, толкова по-бързо ще свалите корема. Прекаляването с коремните упражнения може да има обратен ефект. Друга честа грешка, която допускат отслабващите е, че спортната им рутина е само с кардио упражнения.

Въпреки че кардио тренировката е важна, когато отслабваме, силовите тренировки допринасят за натрупването на мускулна маса, която гори повече излишни мазнини. Не на последно място, много силови упражнения, натоварват и коремните мускули.