Свободно време

Конференция „Образование и бизнес: Региони“ ще се проведе на 10 май

Какъв е ключът към развитието на регионите в България е във фокуса на предстоящата конференция

04.05.2018г. / 09 05ч.
Мария Дуковска
Снимка: Конференция „Образование и бизнес: Региони“.

Снимка: Конференция „Образование и бизнес: Региони“.

Сътрудничеството между бизнеса и образованието е ключът към успешното развитие на отделните региони в страната. Но как местната власт и бизнес да развият предприемачеството сред младежите? Какви насърчителни мерки да предприемат? Как да развият талантите на учениците и студентите и как да ги задържат в региона – тези и още въпроси са във фокуса на осмото издание на конференцията „Образование и бизнес: Региони“, която се организира от националната телевизия Bulgaria ON AIR. Тя ще се проведе на 10 май 2018 г. от 16 часа в хотел Маринела, София.
 
Конференцията цели да фокусира вниманието на институциите, общините и бизнеса върху образованието като катализатор за регионалния икономически растеж. По време на събитието ще се обсъди и влиянието на дигиталните и иновативните технологии върху управлението и развитието на регионите.

Водещ на конференцията ще бъде Мартина Ганчева, журналист от Bulgaria ON AIR, а сред панелистите на „Образование и бизнес: Региони“ ще бъдат експерти в социалното, регионалното и икономическото развитие. Провеждането на конференцията е част от мисията на Bulgaria ON AIR и цялата Investor Media Group да насърчава и разпространява проекти в подкрепа на образованието.

Събитието е със свободен достъп, а желаещите могат да се регистрират на адрес: http://edu-business.info/.

Генерални партньори са Пощенска банка и Аурубис България. Специални партньори са Солвей България, Дънди Прешъс Металс и Office 1 Superstore. Със съдействието на АЕЦ КОЗЛОДУЙ EАД и Община Габрово.

Институционални партньори:

Българска мрежа на Глобалния договор на ООН, Български форум на бизнес лидерите, Патентно ведомство на Република България, Асоциация на индустриалния капитал в България, ICAP България, Българско дружество за връзки с обществеността, Българска асоциация на PR агенциите, Българска търговско-промишлена палата, Българската индустриална асоциация, Италианската търговска камара, Българската асоциация на рекламодателите, Българската асоциация за управление на хора.

Медийни партньори:

Образователен портал „Академика“, Национално издателство „Аз-буки“ „Аз-чета“ и сайтът EspressoNews.

Коментирай