Свободно време

Акцентите на конференция „Образование и бизнес: Без граници“

Как се създава устойчиво трансгранично сътрудничество е сред водещите теми на конференцията на Bulgaria ON AIR

30.10.2018г. / 12 11ч.
Мария Дуковска
Акцентите на конференция „Образование и бизнес: Без граници“

Как можем да създадем и развием трайно сътрудничество с други държави е темата, която ще обсъждат ключови експерти и лектори на деветото издание на „Образование и бизнес: Без граници“. Конференцията, която се организира от националната политематична телевизия Bulgaria ON AIR, ще се проведе на 13 ноември в хотел „Маринела“, в София.

Деветото издание на международната конференция „Образование и бизнес“ ще излезе извън рамките и извън географските граници, за да срещне гостите със световни практики за изграждане на взаимни и стабилни връзки между бизнеса, образованието, изкуството, фолклора, екологията, технологиите, устойчивото развитие и инфраструктурата.

Лекторите ще обърнат специално внимание на съвместната трансгранична дейност между страните на Балканския полуостров. Ще се представят историите на успеха и постиженията на хората и компаниите, базирани на Балканите, които допринасят за развитието на местните общности и ползотворното сътрудничество помежду им. Как да намерим добри партньори в съседни страни и заедно да се справим с предизвикателствата в образованието и управлението на кадри? Кои са най-добрите възможности в региона? Как да ги открием и да се възползваме от тях? На тези и още въпроси ще отговорят лекторите по време на „Образование и бизнес: Без граници“ – на 13 ноември, от 16 часа.

Конференцията е част от политиката на Bulgaria ON AIR и цялата Investor Media Group да насърчава и разпространява проекти в подкрепа на образованието.

Събитието е със свободен достъп, а желаещите могат да се регистрират на адрес: http://edu-business.info/.

Конференцията се организира със съдействието на „Асарел-Медет“ АД, А1 и Lenovo България.

Институционални партньори са: Френско-българската търговско-индустриална камара, Италианската търговска камара, Българската мрежа на Глобалния договор на ООН, Българският форум на бизнес лидерите, ICAP, Асоциацията на индустриалния капитал в България, Българското дружество за връзки с обществеността, Българската асоциация на ПР агенциите, Българската търговско-промишлена палата, Българска стопанска камара, Българската асоциация за управление на хора, Българска асоциация на рекламодателите.

Коментирай