Снимка: Bioten
Със специално събитие и ревю на модели от рециклируеми материали, стартира кампанията на Bioten – #WalkTall. Целта на новата инициатива на козметичния бранд е да предизвика дамите да покажат своята увереност, като разкрият силата, с която ги е дарила природата.
Именно от любов и грижа към природата Bioten организира ревю и демонстрира как от рециклируеми материали може да се създаде нещо красиво. Събитието бе открито от Цветелина Германова, бранд мениджър на Bioten за България с думите: „Bioten вярва, че жената притежава уникална сила, затова с тази кампания се обръщаме към жените и ги призоваваме: Сияйте! Бъдете решителни! Бъдете уверени! И помнете: имате много причини за това.“
В ревюто участие взе и Лора Божилова, която лично беше изработила 2 модела за събитието от хартия с авангардни форми и обеми, наподобяващи криле на птици. Тя спечели и сърцата на журито в състав Цветелина Германова, Татяна Арнаут – модна дизайнерка, участвала в изработката на роклята на Поли Генова за Евровизия и блогърката Ирен Дикова.
Обявен беше и стартът на играта на Bioten. Всяка дама може да качи неограничен брой свои снимки или видеа, изразяващи нейната увереност на микросайта на кампанията – www.walktall.bg, за да участва и да има шанс да спечели чудесни награди:
Снимка: Bioten