“Изборът на Дими за рекламно лице на колекция `08 е продиктуван от желанието ни да надградим имиджа на марката като разширим спектъра на бизнес облеклото и прибавим към него свободата на съвременния мъж да изгражда визията си според потребностите на динамичното ежедневие. В градската среда интелигентният и образован мъж не е просто мениджър или бизнесмен. Свобода, елегантност и свежест – това е отговорът на Франт за съвременния мъж. Спряхме се на Дими заради неговия широкоспектърен талант на музикант и мениджър, вродена елегантност и в същото време спортна мъжественост. Свободата с която приема предизвикателствата на бизнеса, спорта и музиката, представляват събирателен образ на мъжа Франт – сподели изпълнителният директор на компанията Николай Негойчев.
“Музиката завинаги ще остане в сърцето ми! Най-интересните проекти предстоят! Никога няма да изоставя музиката, както надявам се – и тя мен! Да застана пред камерата на фотографа Ангел Цветанов, въпреки липсата на опит като модел, допирът до качествените материи и обличането на костюми, ризи и вратовръзки с перфектна кройка и съвършено изпълнени от Франт, беше предизвикателство и удоволствие! То е като да напишеш страхотно парче или да победиш стихията в един нов, екстремен спорт. Щастлив съм заради доверието, което ми гласуваха и вярвам, че това ще бъде основа на едно успешно партньорство” – каза Дими по повод избора му за лице на новата колекция.
Образците от новата фотосесия ще бъдат във фирмените магазини на Франт в София, Бургас, Стара Загора, а скоро и в МОЛ Варна.
Трима шампиони с най-доброто от себе си