Козметика и грим

Водещата на "Огледала" е новото рекламно лице на Head & Shoulders в България

03.05.2004г. / 00 00ч.
Аз жената
Водещата на "Огледала" е новото рекламно лице на Head & Shoulders в България

Известната с изключителен стил и елегантност водеща на телевизионното предаването "Огледала" по bTV е новото лице в рекламите на Head & Shoulders. Рекламният клип е разработен от рекламна агенция Saachi & Saachi. Спотът е подготвен и заснет от интернационален екип от професионалисти - сценаристи, продуценти, режисьор, фризьор и гримьор.

Радост Драганова е избрана за лице на марката заради нейната красива и блестяща от здраве коса. Радост твърди, че наистина използва Head & Shoulders - не защото има пърхот, а защото редовното използване на шампоана е най-добрият начин да се избегне появата на пърхот. Новият Head & Shoulders действа против пърхот по-бързо от всякога. Това е така, защото използва по-усъвършенствани ZPT кристали, които дават по-голямо покритие на скалпа и съответно по-бързо действие против пърхота. Изработен е специално да действа върху скалпа, не върху косата. ZPT (Zinc Pyrithione) е противопърхотна, антибактериална съставка, която действа като съкращава броя на микробите причинители на пърхот по кожата на главата. Така не само действа при пърхот, но и се грижи за това той да не се появи никога.

"Рекламата описва истинска ситуация от моя живот", увери ни Радост Драганова. "Всъщност, за да разработим сценария, имах продължителни дискусии с криейтив-екипа от агенцията. Тема на дискусиите бе да се намери ситуация, която да представи мен и едновременно с това да показва момент, когато употребата на H&S помага или ползата от употребата му е видима", допълни тя.

Коментирай