Свободно време

Орлин Павлов и Никол Станкулова бяха част от бляскаво събитие

Coca-Cola представи новата си глобална маркетинг стратегия „Един бранд“

22.01.2016г. / 17 45ч.
Михаела Лазарова
Орлин Павлов и Никол Станкулова бяха част от бляскаво събитие

На бляскаво събитие в София и в компанията на Никол Станкулова, Орлин Павлов, Рафи, Ангел Ковачев, Михаела Маринова, Калин Вельов и много други Coca-Cola представи новата си глобална маркетинг стратегия „Един бранд“.

За първи път компанията обединява всички продукти под един бранд и в една обща глобална кампания под надслов „Taste The Feeling“, която започва в цял свят тази година. Това е и новият слоган на компанията, който ще замести предходния „Отвори път на щастието“ от последните 7 години.

Тази промяна подчертава ангажимента на компанията за предоставяне на избор на потребителите, така че всеки да може да предпочете своята напитка, със или без калории, която най-добре отговаря на неговия вкус, начин на живот и хранене.

Мащабната комуникационна кампания включва нова визуална идентичност, над 100 вълнуващи визии от световноизвестните модни фотографи Guy Aroch и Nacho Ricci, 10 клипа, нов слоган, интерактивна дигитална платформа, нова оригинална музика. „Taste The Feeling“ е името на новия химн на бранда, специално разработен от музикалните звезди Conrad Sewell и Avicii.

Българската премиера на „Taste The Feeling“ събра най-актуалните български звезди. Събитието премина с много музика, настроение, снимки и разбира се с много от любимата на всички напитка.

Коментирай