Годишните доклади на сайта WhichBingo показват една доста интересна тенденция. През 2020-а, рекорден брой млади хора са се забавлявали с Бинго онлайн. Тенденцията е най-ясна в месеците на пълен локдаун.

Самият сайт е най-големият в света, предлагащ задълбочени анализи от бинго сектора, въпреки че е специализиран основно за британския пазар. Въпросния доклад е базиран на анкета, проведена сред 800 възрастни англичани между 4-ти и 15-ти януари 2021-а.

В проучването се публикуват и още интересни тенденции:

- Процентът на мъжете, играли бинго през 2021-а е двойно по-голям спрямо статистиките от предходната година.
- 75% от практикуващите онлайн бинго в Обединеното кралство през миналата година са били на възраст под 44 години.
- Повече от ¾ измежду играещите бинго харчат по 50 или повече паунда за хазарт всеки месец.
- Фейсбук е социалната мрежа, която предлага най-много бинго групи.
- 48 процента от феновете на бингото практикуват в интернет, а 52% от играчите се придържат към физически зали.

Забелязваме и значителен скок на младите мъже, които се забавляват с онлайн бинго. Въпреки огромния растеж, увеличения интерес и много прекарано време в играта, мъжката аудитория все още изостава значително. Докладът показва, че основната аудитория за бинго остават жени между 25 и 54 години. Най-често те се обединяват в групи и играят заедно. При дамите също се забелязва значителен спад в средната възраст на играчите и ясно можем да отбележим, че интернет и новите технологии помогнаха на играта да прескочи клеймото, че е забавление само за баби.

Рекламите на онлайн сайтовете също са насочени основно към по-млади демографски групи, най-вече към милениали и представители на генерация Z. Това може би се дължи на факта, че по-възрастната част от населението е добре запозната с играта и не се нуждае от допълнителни стимули.

Докладът на WhichBingo се счита за най-влиятелния инструмент, изучаващ британския бинго пазар. Данните се публикуват всяка година и служат за анализ на потребителските тенденции в онлайн хазарта.

Стюарт Симс, изпълнителен директор на XLMedia PLC Group, която е собственик на сайта WhichBingo, казва: Глобалната пандемия от коронавирус значително спомогна за ръста в сектора. Промяната в ежедневния начин на живот остави своя отпечатък и в свободното време на потребителите и начина, по който те разпускат от работа или лекции. Нашето проучване показа забележителна промяна в средностатистическия образ на бинго играча. Вярно е, че много хора очакват с нетърпение завръщането на традиционните Бинго недели, но пък интернет си проби сериозен пазар и технологиите ще влияят все повече върху сектора. С тяхна помощ Бингото може перфектно да се впише в забързания модерен живот.“

„Тези промени на макроповедението и навлизането на новите иновации спомагат за значително редуциране на средната възраст при потребителите и търсенето на нови вариации на класическата игра, които да добавят още повече тръпка и забавление към класическия модел.“

„По-възрастната част от играчите ще се върне в класическите бинго зали след тяхното отваряне, но младото поколение ще продължи да разчита на комфорта, осигурен от модерните технологии. Въпреки че огромният ръст се дължи на ковид пандемията, спокойно можем да заключим, че онлайн бингото не е краткосрочно явление и забележителният му пробив ще продължи и през идните десетилетия“.