Лайфстайл или липса на време

08.11.2007г. / 10 57ч.
Аз жената
Лайфстайл или липса на време

Живеем в напрегнато и забързано ежедневие. Работим много, непрекъснато гоним различни срокове и все по-често осъзнаваме, че не ни достига време. Оказва се, че докато работим, за да достигнем определен лайфстайл, който да ни осигури достатъчно комфорт, не ни остава време да му се насладим. Така постепенно попадаме във въртележката на времето или по-точно на липсата на време, от която не можем да избягаме.

Производители и доставчици на различни услуги се надпреварват да ни представят различни време-спестяващи продукти. В началото бяха замразените полуфабрикати, доставките на пица по домовете, вече дори и почистващите препарати ги рекламират със слогана “по-бързо”. Съвременният човек осъзнава, че времето е един от най-ценните ресурси на модерния свят. Търсеният от нас лайфстайл неизбежно идва със своите правила, между които е и това за пестенето на време. Колкото повече време спестим, толкова повече ще можем да се възползваме от позитивите на нашия лайфстайл.

В САЩ и Западна Европа вече отдавна са се научили да си плащат за комфорта да пестят време. Постигат го като се възползват от различни услуги. Такъв вид услуга е електронната търговия. Пазаруването през интернет прави истински бум през последните години. Вече е много по-изгодно да си купиш книги или фото техника само с няколко кликвания на мишката. И много хора са го осъзнали. Изгодата не е само в цената, но и в безценното спестяване на време. Потребителите в чужбина, а вече и тези в България все повече се доверяват на електронната търговия и доставка до прага на дома или офиса.

В последните години голяма популярност придобиват и електронните супермаркети. Това са интернет сайтове, които предлагат всичко, което предлага и любимия ви супермаркет – храна за цялото семейство, козметика и други стоки от ежедневна необходимост. Предимството е, че те ви спестяват шофирането, нерядко досадното паркиране и още по-неприятното носене на тежките чанти. Отскоро подобна услуга се предлага и в София. Сайтът е www.nay-mag.com, а обещанията на неговите създатели са за непрекъснато разширяване на асортимента и много промоции на различните продукти.

Да се преборим с времето или по-точно с неговата липса се оказва един от най-сериозните въпроси на съвременния живот. Лайфстйлът, към който се стремим ни предлага не само ограничения, но и начини те да бъдат преодолени, всичко опира до личен избор и стил на живот.

Коментирай
14 rate up comment 0 rate down comment
Лъки ( преди 12 години )
така ли не намерихте някой бг. дума, че тоя ЛАЙФСТАЙЛ как да го преведа на баба ми. Писна ни от досадното повтаряне на чуждици. Не виждате ли какви цени са на хранителните продукти, какво е положението, хората ще се върнат към цървулите...тръгнали за ЛАЙФСТОИЛ да ми говорит
отговор Сигнализирай за неуместен коментар