Производители и доставчици на различни услуги се надпреварват да ни представят различни време-спестяващи продукти. В началото бяха замразените полуфабрикати, доставките на пица по домовете, вече дори и почистващите препарати ги рекламират със слогана “по-бързо”. Съвременният човек осъзнава, че времето е един от най-ценните ресурси на модерния свят. Търсеният от нас лайфстайл неизбежно идва със своите правила, между които е и това за пестенето на време. Колкото повече време спестим, толкова повече ще можем да се възползваме от позитивите на нашия лайфстайл.
В САЩ и Западна Европа вече отдавна са се научили да си плащат за комфорта да пестят време. Постигат го като се възползват от различни услуги. Такъв вид услуга е електронната търговия. Пазаруването през интернет прави истински бум през последните години. Вече е много по-изгодно да си купиш книги или фото техника само с няколко кликвания на мишката. И много хора са го осъзнали. Изгодата не е само в цената, но и в безценното спестяване на време. Потребителите в чужбина, а вече и тези в България все повече се доверяват на електронната търговия и доставка до прага на дома или офиса.
В последните години голяма популярност придобиват и електронните супермаркети. Това са интернет сайтове, които предлагат всичко, което предлага и любимия ви супермаркет – храна за цялото семейство, козметика и други стоки от ежедневна необходимост. Предимството е, че те ви спестяват шофирането, нерядко досадното паркиране и още по-неприятното носене на тежките чанти. Отскоро подобна услуга се предлага и в София. Сайтът е www.nay-mag.com, а обещанията на неговите създатели са за непрекъснато разширяване на асортимента и много промоции на различните продукти.
Да се преборим с времето или по-точно с неговата липса се оказва един от най-сериозните въпроси на съвременния живот. Лайфстйлът, към който се стремим ни предлага не само ограничения, но и начини те да бъдат преодолени, всичко опира до личен избор и стил на живот.