За дома

Нови телефонни номера за “Справки” и “Повреди”

23.01.2008г. / 09 34ч.
Аз жената
Нови телефонни номера за “Справки” и “Повреди”

Новите номера за достъп до услугите “Справки” и “Повреди” на Българската телекомуникационна компания са в сила от 22. I. 2008 г.

За да се получи информация за даден телефонен номер в мрежата на телекома, клиентите вече ще трябва да набират номер 11800, вместо познатия 144. Цената е колкото за един градски разговор от цялата страна, уточняват от компанията.

Безплатният номер за заявяване на повреди 130 също ще бъде променен – на 13000. Промяната на двата номера е в съответствие с изискванията на Европейския съюз за хармонизиране на номерата за достъп до справочни услуги, уточняват от БТК.

Изключение от принципа на избиране правят само определени по-малки централи в страната, при които достъпът до “Справки” и “Повреди” ще става съответно при избиране на 011800 и 013000.

За да улесни максимално прехода от старите към новите номера, БТК ще известява автоматично за промяната всеки клиент, който набере старите номера 144 или 130.

Коментирай
0 rate up comment 0 rate down comment
бойчев ( преди 11 години )
аман от недоволни, какво не ви е пак наред. има нов номер 11800. Пак ли комунизмът ви е виновен. Тва българите са бати мрънкачите, мани....
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
0 rate up comment 0 rate down comment
диди ( преди 11 години )
колко време не могете да си оправите телефоните за справки опитайте да наберете 1410 отговарят 'не съществуващ телефон'
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
0 rate up comment 0 rate down comment
Антоанета ( преди 11 години )
Нямам представа какви са изискванията на Европейския съюз, но явно, че те са неприложими в българската действителност. Още по-малко в БТК и хаоса, който цари там."Видяла жабата, че подковават вола, та вдигнала и тя крак." Защо се опитваме да изглеждаме като европейци, след като не можем да спазваме простички правила, които ще облекчат живота ни?! След дълги перипетии най-сетне в Интернет открих номера 0800100, на който да подам сигнал за повредата. На запис любезен глас ми съобщи, че БТК благодари за обаждането и очаква препоръки за подобряване на услугите, а след това, че всички оператори в момента са заети.Каква ирония! Продължих с безуспешните опити да се свържа около 30 минути, след което се отказах.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
0 rate up comment 0 rate down comment
Емил ( преди 11 години )
Има ли изобщо телефони "услуги" и "повреди" в БТК? Който и да набереш, чуваш "Избрали сте несъществуващ телефон" или просто нищо... А тези два номера би трябвало да ги има в началната страница на БТК, за да не ги търсиш в неработещия им "указател". *** не, ами...
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
0 rate up comment 0 rate down comment
Фен ( преди 11 години )
При мен телефонният номер работи, но понякога се чака до около 15мин докато се включи оператор, помпане на парички от потребителите.Питам аз, защо приватизация стана *** дума - стана защото политиците си ги дадоха фирмите на техни хора, а не на тези ,които са в бизнеса от години
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
0 rate up comment 0 rate down comment
яна ( преди 11 години )
Тези номера изобщо не са вярни, телефонни повреди към дата 25.09.2008г.са 080010, а 011800 са справки.БТК беше най стабилната фирма, а сега останаха най-големите ***
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
0 rate up comment 0 rate down comment
тони ( преди 11 години )
В БТК останаха само буклуци и нищо не може да се очаква добро
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
0 rate up comment 0 rate down comment
гого ( преди 11 години )
колкото по=объркани толкова по-полезни.в хаус далаверите ни най=добре варвят. такаче ние си знаем работата.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
0 rate up comment 0 rate down comment
дияна ( преди 11 години )
Вече час се ровя в интернет.Търся конкретен телефон на поликлиника.Тъй като не мога да го открия ,се опитах да се свържа с информация на БТК.От година не ми се беше налагало.Съжелявам БТК,но половин час,вашият компютърен глас ме държа в режим на изчакване....Това не е услуга,това е ходене по нервите на хората.Възмутена съм,при такава динамика на телефонията,трябва да има и бърза информация,която не получих....
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
0 rate up comment 0 rate down comment
соня ( преди 11 години )
хей дами и господа от бтк, вземете се в ръце,цял час ме препращате от едно на друго меню, искам нещо много просто,да съобщя че стационарния ми телефон е изключен от два дни и отбелязвам че сметката ми е платена,защо ме пращате в някакъв интернет адрес където мога да видя често задаваните въпроси,на мен не ме интерсува кой какви въпроси задава, както ви писах интерсува ме само телефона където да съобщя за повредата, вземете си необходимите мерки и не лъжете хората че имате телефон за повреди.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар