Мода

Парти по бельо DIM

18.11.2004г. / 00 00ч.
Аз жената
Парти по бельо DIM

Световно известната френска марка за бельо DIM вече може да се намери и на българския пазар. Събитието се отбеляза с грандиозно парти в клуб "Червило", където момичета и момчета танцуваха облечени само в артикули на популярната марка. Всички други желаещи да зарадват себе си или свой близък с висококачествените продукти на световната марка, могат да ги открият в търговските вериги на бутиците "Seven Seconds", "Za-za" и "Cesar & Cleopatra" и в цялата страна.

Историята на DIM започва през 1953г. във Франция, когато г-н Бернард Гибърстийн основава компания BEGY за производство на чорапи.

  • Безшевните чорапи представени през 1956 се превръщат в “ bas DIMANCHE ” през 1956, давайки името на новата марка DIM
  • С течение на годините, DIM разнообразява своите артикули и се превръща в компания развиваща линиите си винаги в крак с модните тенденции.
Три са основните линии, които DIM предлага вече повече от 50 години на световния пазар – трикотаж, дамско и мъжко бельо. DIM е лидер на френския и една от основните компании на множество от европейските пазари.

Коментирай