Мода

Бийонсе стана лице на известна марка дрехи

Дивата отново влезе в полезрението на медиите

25.03.2013г. / 16 11ч.
Нина Иванова
Снимка: Reuters

Снимка: Reuters

Поп дивата Бийонсе Ноулс, която неотдавна стана и майка, е новото лице на модната марка H&M. Красавицата не изненада особено никого с тази новина, имайки предвид афинитета й към модата и към печелившите инвестиции. Бийонсе и съпругът й, рапърът и продуцент Джей Зи са една от най-богатите двойки в световния шоубизнес.

В последно време Бийонсе наистина доказа, че е звезда от световен ранг, но и уникална жена. Без да спира да работи, тя отглежда дъщеря си, изпя химна на последното издание на СуперБоул, най-важното спортно събитие в Америка, с лекота обира музикални награди, а сега ще бъде и официален моден диктатор.

За участието си на лице на модната марка, певицата засне впечатляваща фотосесия в Насау, райско кътче на Бахамските острови. Посланието на рекламната кампания също е идейно: „Бийонсе като мисис Картър“. Картър е фамилията на съпруга й Джей Зи.

От модната компания обосновават избора си на лице с довода, че Бийонсе притежава не само страхотно лице и красиво тяло, върху което с лекота може да облича дрехите, но и въплъщава величието на жените, което е основната мисия на марката.

Коментирай