Мода

Юлияна Дончева – лице на модна къща Ariston S

28.09.2006г. / 11 39ч.
Аз жената
Юлияна Дончева – лице на модна къща Ariston S

“Най-стилната” дама на България за 2005 година, представи есенно-зимната колекция на модна къща Ariston S. А когато тя се казва Юлияна Дончева, жена в която хармонично се съчетават красота, стил и “аристократичност”, то интереса към нея е обясним. Тя има таланта винаги да изглежда добре, независимо от това как се облича. Въпреки, че напоследък все по-често посяга към костюмите, тя успява да намери начин да разчупи деловия стил и той да не бъде скучен.

Колекцията есен-зима на Ariston S е създадена за тези, които обичат да се обличат не само комфортно, но и красиво. Дизайнерите на марката са си поставили целта да създадат елегантни и стилни модели. Техните идеи се трансформират в ансамбли, стремящи се да внесат хармония в живота на жената, която я прави толкова неустоима. С облеклата на Ariston S – сексапилни, но не предизвикателни, изкусно подчертаващи извивките на тялото, удобни и заредени с оптимизъм и настроение, ще се чувства комфортно всяка жена.

В есенно-зимната колекция ще намерите палта от кашмир и екокожа в топли цветове. Вълнени костюми от меланж и ярки ризи от памук и копринен сатен ще носят топло и свежо настроение в студените зимни дни. Традиционните бизнес костюми са в сиво, те отлично подхождат на деловата жена, активна през целия ден, като елегантната и удобна кройка й придават увереност и подаряват свобода и удобство. Официалната линия на марката е изпълнена от черен шантунг, моделите демонстрират безупречна кройка, елегантен разкош, сексуалност и малко ексцентричност.

От компанията споделят, че изборът на Юлияна Дончева се основава на нейните качества – елегантна, лъчезарна и модерна жена . Тя е лицето, което отразява най-пълно философията на марката Ariston S. Работеща жена, преуспяла в кариерата, но също така добра майка и съпруга. С други думи – една съвсем земна жена. Самата марка гради имиджа си на безупречен стил, прецизност, високо качество и естетика. Сегашната рекламна кампания минава под слогана “Нежна революция”. Какво по уместно може да се каже!?

За повече информация може да посетите сайта: www.ariston-s.com

Коментирай