Как се чувствате като жена, която същевременно е бранд мениджър на стабилна марка алкохол като водка Абсолют?
Аз вярвам в това, че еди бранд мениджър за да е успешен в това, което прави трябва да използва марката, за която работи и да вярва в нейното влияние върху хората. Използвайки ти самата продукта би разбрала по-добре какво търсят хората, които го използват. В това отношение аз освен че се възхищавам още от студентка на Абсолют като бранд, също така като всички млади хора обичам да се забавлявам. Това, че е алкохолна марка не ме притеснява. В България и мъжете и жените консумират алкохол. Всичко е въпрос на личен избор и на мярка.
Има толкова различни вкусове вече водка Абсолют. Любимият ви вкус?
Вкусовете на Абсолют наистина са много, като дори в България не са представени всички. Това е последна тенденция, за да може да има по-разнообразни коктейли и на консуматора винаги да може да се предложи нещо много интересно. На мен са ми любими два вкуса - Абсолют Мандрин, обикновено го пия със сок от грейпфрут и напоследък Абсолют Пеърс, който ни е най-новия, със Спрайт.
Откога се занимавате с Абсолют?
С Абсолют се занимавам от шест години и половина и това не е никак малко време, но смея да твърдя, че не съм се изморила и отегчила въобще.
Най-интересно е в последната година. Имам едно предизвикателство, наречено "смяна на кампанията". Великата кампания, която беше с формата на бутилката е сменена с новата, която се казва "В един абсолютен свят". Новото предизвикателство е, че тя е свързана с най-новите тенденции при консуматорите, тяхното медийно поведение и затова много от елементите на кампанията са насочени към Интернет. Особено за България това е изключително предизвикателно, защото сме едни от първите, които решихме да спазваме тези насоки на кампанията и наистина да започнем с много масивна Интернет кампания, разбира се подкрепена с традиционните медии като списания, телевизия. Но именно по този начин ще достигнем до максимален кръг от хора и най-вече най-младите, които са най-атрактивни за всички марки и потребители. Тенденцията е все повече хората да са в Интернет.
Посланието на кампанията е много общочовешко и много лично - "В абсолютния свят".
Като казахме "лично", какъв е Вашият абсолютен свят?
В моя абсолютен свят със сигурност не ми е разпределено времето, т.е. бих могла да не ставам всяка сутрин в определен час, да съм заета в определени часове. Свободата във всякакви измерения е моето разбиране на
Абсолютния свят. Другото, което ми се иска в Абсолютния свят да е възможно е по-лесното и по-евтино пътуване до най-различни точки на света.
Имате малка дъщеря. Как съчетавате работа и семейство?
За съжаление в един реален свят, особено когато имаш дете е много важен графика и разпределението на задълженията. За малките деца е много възпитателно да имат точен график какво кога се прави, така че не мога да въвлека и детето в моя Абсолютен свят. Може би един ден ще бъдем всички на ненормирани графици. Ключът към справянето е всеки да си спазва задълженията. Хората, които ми помагат също са много важни, разбирането от колегите - също. Ние сме млад колектив и почти всички имат малки деца и това спомага. Интернет е също нещо, което много помага. Много ме радва увеличаването на WiFi точките, защото имайки един лаптоп имаш свободата и спокойствието, че ако има нещо спешно можеш да седнеш в някое заведение и докато детето си играе да свършиш работа.
В България и мъжете и жените пият. Какви са наблюденията Ви - имат ли конкретни предпочитания жените у нас?
По принцип българинът пие много повече от средното за Европа и САЩ. Според мен това е и генно предразположено, но е свързано и с нашите навици - ние нямаме навика да се наливаме просто за самото наливане. Ние сме по-табиетлии. Ние обичаме да пием алкохол заради удоволствието от него, а не само да се напием.
Жените, специално българките, не бих казала че имат предпочитания към по-слабо алкохолни напитки. Единственото, което напоследък се забелязва като тенденция е към повече консумация на вино. Дори в нощни заведения хората започват да си поръчват вино. Освен това има влияние на Западна Европа за шампанско, което е абсолютно ново за нас, но е наистина по-скоро мода и влияние от Белгия, Франция, Холандия - държави, в които се пие много шампанско,а и разбира се много имиджово. По отношение на водка Абсолют няма тенденция жените да предпочитат вкусовите водки - те са също 40-градусови и и жените и мъжете предпочитат цялото портфолио на Абсолют.
Послание към българката?
Българката трябва да има високо самочувствие, защото когато имаш по-високо самочувствие успяваш по-лесно да се справяш и със служебните и
с личните ангажименти и с това да бъдеш красива. Тези три неща са много свързани.
Трябва да спрем да се оплакваме, защото наистина жената е едно прекрасно създание! Също така сме късметлийки, че живеем в общество, което ни дава възможност да сме наравно с мъжете и да бъдем едновременно и майки и съпруги и добри професионалисти и никога да не забравяме, че трябва да
бъдем и красиви и привлекателни, от което идва и самочувствието. Защото в сравнение с Гърция, Турция, Сърбия, Румъния - мъжете там нямат това уважение към жените, което има в България. Ние сме късметлии и трябва да благодарим на мъжете за това и да се възползваме.
Любима рецепта?
Освен тези прости комбинации, които почти винаги ми харесват обичам коктейлите, които наричаме "Absolut Fusion", които са с водка и пресни плодове.
Намачкват се пресни плодове - може да се използват всякакви комбинации. На мен любими са ми плод диня и водка Абсолют Кърънт(боровинка) или праскови и Абсолют Мандрин, с малко захар. Тази тенденция за коктейли с пресни плодове я има в цял свят, а вече и у нас.
* * *
В Абсолютния свят
In an Absolut world - Добре дошли в Абсолютния свят