Всяка жена иска да изглежда перфектно. Първото нещо, от което започваме, когато искаме пълна промяна, е теглото.

Отслабването е проблем номер едно на хиляди жени по света. Как хем да отслабнем, хем да не гладуваме?

Като броим калориите! Ще ви представим диета, която включва 1350 калории на ден. Те са достатъчни, за да държите стомаха си сит през деня, но са и достатъчно, за да отслабнете. Ето и примерния диетичен план за един ден:

Закуска (400 калории)

В блендер разбийте 1 и ½ чаши прясно мляко от 1%, 1 банан, 1 чаша спанак, 2 супени лъжици овесени ядки, 1 супена лъжица ленено семе, 1 чаена лъжичка мед. Пасирайте и изпийте сместа.

Това прекрасно здравословно смути ще ви държи далеч от глада чак до обяд.

Обяд (400 калории)

Пилешка салата „Коб“

Смесете 2 чаши зелена салата, ½ чаша настърган морков, ¼ нарязано авокадо, 1 нарязано варено яйце, 150 г печено пилешко (бяло месо) и 2 супени лъжици балсамов винегрет.

Вечеря (400 калории)

Печено пиле с картофи и броколи по гръцки

Загрейте фурната на 200 градуса. Намажете с малко мазнина 200 г пилешко филе. Запечете го за около 30 минути.

През това време подгответе останалото – нарежете 2 малки картофа на парченца, 2 розички броколи, 2 супени лъжици зехтин, сол и черен пипер на вкус. Разбъркайте зеленчуците и ги добавете към месото за още 30 минути.

За гарнитура можете да добавите 2 супени лъжици сирене и 1 супена лъжица червен винен оцет.

Още по темата

Междинни закуски (150 калории)

Ябълков крисп

Нарежете една ябълка на ситно. Затоплете я в микровълновата за 3 минути. Отгоре поръсете с 2 супени лъжици мюсли. Залейте със 100 г кисело мляко.

Парфе с кисело мляко

Смесете ½ чаша кисело мляко от 2% с 2 супени лъжици какао на прах. Добавете 1 лъжица мед. Отгоре поръсете с 2 супени лъжици орехи и малко кокосови стърготини.