Тренировките, които провеждаме във фитнес залата, плуването, сутрешният спринт или гимнастиката вкъщи, зареждат тялото и духа ни. Грижат се за добрия външен вид и тонуса ни.

Още по темата

Както знаем на празен стомах не се правят физически упражнения. Кратък пътеводител на това какво, кога и как да консумираме ще направят тренировките още по-резултатни.

  • Преди да започнете тренировка приемайте:
  • овесени ядки с мед и сушени плодове
  • банани
  • По време на тренировка:
  • пийте вода.
  • След като сте приключили с тренировката, подходящи са:
  • Обезмаслено или нискомаслено кисело мляко с плодове, като може да добавите и мед.
  • Различни плодови и шоколадови млека с ниско съдържание на мазнини. Съдържат аминокиселини, които помагат на мускулите да се възстановят.
  • Шамфъстък. Съдържа калий и натрий, които губим, когато се потим.
  • Извара. Тя ви дава протеини. Съдържа протеини, витамини и минерали.
  • Яйца, не повече от две

Рибата и всички останали плодове и зеленчуци, както и чай са част от правилното хранене.