Красивият и стегнат бюст се нуждае от всекидневни грижи. Масажите с подхранващи лосиони не са достатъчни. Необходимо е да правим и леки упражнения, по възможност 5 дни в седмицата, за да стегнем гръдните мускули.

Споделяме 4 лесни упражнения, които може да правите у дома.

Упражнение 1

Съберете ръцете пред гърдите си и изправете гърба си. Започнете да притискате дланите си една към друга, сякаш имате нещо между тях, което искате да смачкате. Задръжте няколко секунди и отпуснете. Докато изпълнявате упражнението ще усетите как гръдните ви мускули се стягат. Направете няколко повторения.

Упражнение 2

Лицевите опори могат да ви помогнат да подсилите гръдните мускули. Ако сте начинаещи в това упражнение, започнете да го правите по този начин на колене. Когато притискате тялото си към земята, бавно изтегляйте лактите си встрани. Започнете с три серии по 12-15 повторения.

Упражнения от фитнес инструктора на холивудските звезди

Упражнение 3

Легнете по корем на постелка за гимнастика. Хванете краката си за глезените и се опитайте да ги повдигнете леко от пода заедно с торса. Задръжте 20 секунди като дишате равномерно, след което направете 10-секундна пауза. Направете три повторения.

Още по темата

Упражнение 4

Това упражнение ще оформи и стегне гърдите ви, но също така е ефикасно и за стягането на вътрешната част на ръцете. Вземете леки гирички и заемете разкрачен стоеж. Леко свийте краката в коленете, торса наведете напред.

Вдишайте, повдигнете ръцете встрани и когато ги съберете пред тялото си издишайте. При събиране ръцете трябва да са успоредни на земята. Започнете с 2 серии по 12 повторения.

По материали от brightside.me

Снимки: brightside.me