Талията е може би най-трудната за оформяне част от тялото за повечето жени. Много често каквото и да правите, колкото и коремни преси да изпълнявате всеки ден, към каквито и диети да се придържате, онези няколко излишни килца около корема все пречат на самочувствието ви.

Всяка жена, която се е борила с това знае колко трудно е да се постигне мечтаната талия с плосък корем. Независимо дали борбата ви продължава отдавна или тепърва сте започнали война с коремните мазнини, трябва да знаете няколко неща, които ще ви помогнат да се отървете окончателно от нежеланите тлъстинки около талията.

Пийте текила

Да, точно така! Текилата е приятел на плоския корем. Не става дума, разбира се, за злоупотреба с алкохолната напитка, но определено става дума за нейната консумация в малки количества.

10 начина да намалите обиколката на талията с 5 сантиметра

Проучване на Американската химическа асоциация констатира, че пиенето на текила ускорява процеса на изгаряне на коремни мазнини. Растението агаве, от което се прави текила, съдържа активни вещества и диетични неразтворими фибри, които контролират глюкозата в кръвта и подобряват действието на инсулина от панкреаса. Така излишните мазнини се разграждат, а талията добива красив вид.

Пийте много вода

Ако досега не сте пили достатъчно вода, време е да започнете да наблягате на нея. Добрата хидратация на организма допринася за разграждането на мазнините в тялото и извеждането на токсините от него. Водата също помага за неутрализиране на подуването в корема, което допълнително прави талията ви да изглежда зле.

Спете достатъчно

Добрият и продължителен сън е прекрасно средство за стимулиране на топенето на мазнини. Тялото има своите механизми за метаболизиране на мазнините, докато спим. Възползвайте се. Колкото по-малко спите, толкова по-трудно е на организма да се справи с излишната мастна тъкан.

Кисело мляко с боровинки

Една от ключовите стъпки в борбата с коремните мазнини е киселото мляко. То е невероятен източник на протеини и полезни мазнини, които всъщност се борят с излишните мазнини в тялото. Пресните боровинки са източник на антиоксиданти, които допълват въздействието на киселото мляко и ускоряват процеса на топене на мазнините.

Киселото мляко е и източник на естествени пробиотици, които стимулират червата да работят добре и да абсорбират правилно хранителните вещества, което също е част от борбата с наднорменото тегло.

Яжте полезни мазнини

Заблуда е, че трябва да се изключват мазнините, за да сме слаби и стройни. Напротив – важните и полезни мазнини са изключително важен компонент от всяка наша клетка. На тях трябва да се набляга, защото те допринасят за добрия метаболизъм и правилното усвояване на веществата, предпазвайки от натрупване на мастна тъкан не само около корема, но в цялото тяло.

Сред полезните мазнини са ядките, фъстъченото масло, зехтинът, кокосовото масло, авокадото, семената.

Редовно яжте авокадо

Авокадото е прекрасен плод, богат на голямо количество полезни мазнини. То помага за естествено нормализиране нивата на инсулин в кръвта, което го прави по-ефективен в разграждането на мазнини и предотвратяването на натрупването им около талията.

Разнообразен стайлинг с висока талия (галерия)

Още по темата

Комбинирайте кардио със силови тренировки

Ако правите само коремни преси, това не е достатъчно. Мускулите свикват с еднообразната тренировка и се адаптират към нея. За да стопите окончателно коремните мазнини е необходимо да комбинирате кардио със силови тренировки. Това е магическото съчетание, което поставя тялото пред истинско предизвикателство, справянето с което налага топене на мазнини за енергия. Това е и резултатът, който търсите, нали!

Наблегнете на магнезия

Магнезият е магически минерал що се отнася до тлъстините около талията. Той в комбинация с витамините от група В дават енергия и ускоряват топенето на мазнините. Магнезият и В-комплексът заедно активират ензими, контролиращи храносмилането, абсорбцията и утилизацията на протеините, мазнините и въглехидратите в тялото.

Магнезий и витамини от група В заедно се срещат в най-големи количества в тиквеното семе, тъмнозелените листни зеленчуци, авокадото.

Намалете въглехидратите

Не всички въглехидрати са вредни за талията ви. Важно е да ограничите захарите и простите въглехидрати за сметка на сложните, които са истински необходими на организма.