До интересни изводи стигнаха американски икономисти, които обявиха, че финансовата криза е разхубавила масово жените. Как се е случило това всъщност?
Поради парични затруднения повечето жени не могат да се насладят на любимото си занимание – пазаруване на скъпи чанти и обувки. За сметка на това пък си купуват много повече лакове за нокти и червила, за да компенсират липсата на мащабни покупки.
Една от най-големите козметични компании съобщи официално, че за последните 2 години има над 50% повече продажби на серията си лак за нокти, в сравнение с предишни години. Очевидно е, че дамите наблягат на покупки на по-евтин и достъпни продукти за разкрасяване, защото най-важното е да изглеждаме и да се чувстваме добре, а не колко пари ще изхарчим за това, нали?
Снимка: Reuters
Прочетете още: