Свободно време

Тази година „Пещерска“ ракия вдига сватбата на още 3 двойки

Кампанията „Просто кажи Да!“ продължава до 31 юли

30.06.2017г. / 14 53ч.
Аз жената
Тази година „Пещерска“ ракия вдига сватбата на още 3 двойки

Благодарение на кампанията „Просто кажи Да!“ тази година три двойки отново ще изпълнят мечтата си да сключат брак с голямо тържество. Избраните млади хора ще получат награда от по 5000 лв. за организирането на специалното събитие, фотограф, оператор и пълни чаши за всички гости на сватбата. Конкурсът продължава до 31 юли на специално разработената уебстраница www.justsayyes.bg

Всяка една двойка, която иска да сключи брак в рамките на 2017 година, може да вземе участие в играта, като се регистрира на сайта на кампанията. Там желаещите трябва да качат описание за своята мечтана сватба, и обща снимка, а заснето видео в допълнение ще им носи бонус точки. Колкото по-оригинално е съдържанието, толкова по-голям е шансът да влязат сред финалистите за голямата награда. Тя ще бъде присъдена от специално жури с участието на актрисата Саня Борисова-Илиева, и спечелилите ще бъдат официално обявени на 7 август. 

„Вярваме в българското семейство и именно желанието да запазим семейните ценности ни мотивира да организираме второ издание на „Просто кажи Да!“. Миналата година кампанията се радваше на огромен интерес и това ни кара да мислим, че много от двойките държат да запазят ритуала на българската сватба, но срещат финансови затруднения да го направят. Искаме да подкрепим тези млади хора и се надяваме все по-малко пречки да застават на пътя на любовта и мечтаната сватба”, коментират от компанията производител. 

На сайта могат да се регистрират и хора, които нямат планове да се женят, но искат да следят кампанията и да участват за седмичните награди. На лотариен принцип всяка седмица десет от сватбарите ще получават бутилка „Пещерска”.

Представителните данни от „Национален статистически институт“ ни казват, че българите се женят все по-малко. През 2016 г. броят на сключените бракове е 26 803, което е с 917 по-малко спрямо предходната година. Едва 2% от хората, между 18 и 49 години са стигнали до това важно решение. В същото време се увеличават и разводите. Броят им през 2016 е 10 603 или със 107 повече от регистрираните през 2015. Една от причините двойките да не сключват официален брак е липсата на достатъчно финансови средства. 

Ето защо „Пещерска отлежала” ракия реши за втора поредна година да подкрепи сватбите на три двойки и така да насърчи запазването на традициите и фундаменталните семейни ценности. Ракията остава сред най-предпочитаните алкохолни питиета за българина и задължително присъства на всеки негов празник, особено на сватбата. 

Серията ракии „Пещерска“ е лидер в пазара на алкохолни напитки в България. Ракията успява да гарантира качество чрез утвърден и надежден произход, стриктен контрол на суровината и проследяване на всеки етап от производствените процеси. Тя се произвежда при затворен цикъл, който дава гаранции за цялостния процес – от отглеждане и беритба на гроздето, до бутилиране и разпространение в търговската мрежа. 

Коментирай