За дома

Нови телефонни номера за “Справки” и “Повреди”

23.01.2008г. / 09 34ч.
Аз жената
Нови телефонни номера за “Справки” и “Повреди”

Новите номера за достъп до услугите “Справки” и “Повреди” на Българската телекомуникационна компания са в сила от 22. I. 2008 г.

За да се получи информация за даден телефонен номер в мрежата на телекома, клиентите вече ще трябва да набират номер 11800, вместо познатия 144. Цената е колкото за един градски разговор от цялата страна, уточняват от компанията.

Безплатният номер за заявяване на повреди 130 също ще бъде променен – на 13000. Промяната на двата номера е в съответствие с изискванията на Европейския съюз за хармонизиране на номерата за достъп до справочни услуги, уточняват от БТК.

Изключение от принципа на избиране правят само определени по-малки централи в страната, при които достъпът до “Справки” и “Повреди” ще става съответно при избиране на 011800 и 013000.

За да улесни максимално прехода от старите към новите номера, БТК ще известява автоматично за промяната всеки клиент, който набере старите номера 144 или 130.

Коментирай
3 rate up comment 0 rate down comment
гошо ( преди 11 години )
обирджии подигравате се с народа не ви е срьм за 4 три год 5 пъти ми е работил телефона
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
1 rate up comment 1 rate down comment
radka ( преди 11 години )
2 rate up comment 0 rate down comment
Зоя ( преди 11 години )
От четири месеца домашния телефон не работи,обаждания на повреди -три пъти ,два пъти идват,нещо уж оправят и след два часа пак няма телефон,в крайна сметка ще се откажа от техните услуги,то да му писне на човек.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
5 rate up comment 0 rate down comment
Янислав ( преди 11 години )
Служителите на Виваком демонстрират пълно безхаберие и простотия към проблемите на клиентите си.Те са наистина напълно недосегаеми.В продължение на седем месеца не мога да ползвам стационарния си телефон, поради това, че служителите на техни-чески отдел не желаят да прехвъллят телефонния ми пост на новия ми адрес - ул. Митрополит Панарет 16, понеже трябва да изкопаят няколко метра канал.Това е унизително за страна член- ка на ЕС. Господа от Виваком, колко време ще трябва още да чакам за да мога да ползвам стационарния си теле- фон? Очаквам отговор от Вас!
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
1 rate up comment 0 rate down comment
МИШО ( преди 11 години )
От началото на декември,м.год.нямам сигнал,защо да плащам такса и начислени незна?ни разговори,след катореално не го използвам,опитах да се свърйа с оператор-безуспешно*** разклонителната кутия се намира на моята къща,редно е да си проверат сигнала по жиците-за каквовзимат пари тогава.До редакцията-проверете ми сигнала дал съм ви тел.От редакцията:Страхуваме се, че не ви разбираме. Заместихме номера със звездички. Не разбираме защо ние от az-jenata.bg трябва да ви проверяваме сигнала.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
0 rate up comment 0 rate down comment
Нели ( преди 11 години )
Абсолютно недосегаеми са! Операторите се подиграват с клиентите. Абсолютни крадци на импулси!
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
0 rate up comment 0 rate down comment
Мария ( преди 11 години )
До редакцията :Ами така : Изписвайки най-долния ред на правоъгълничето за коментара, буквите спряха да се виждат при мен и помислих, че има ограничение и изпратих написаното. Посъкратих текста, за да се събере. След това разбрах, че е имало място, но коя е била причината да не се вижда, така и не разбрах. Най-вероятно е да съм натиснала случайно някое клавишче. Това е. Приятна вечер!
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
0 rate up comment 0 rate down comment
Мария ( преди 11 години )
До редакцията :Прочетох, че нямате нищо общо с телефонните компании, но ви прави чест, че публикувате мненията ни. Така можем да се надяваме, че гласът ни все пак е чут! И това е нещо. Благодарим ви.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
0 rate up comment 0 rate down comment
Мария ( преди 11 години )
Мястото не стигна, но искам да кажа, че този тел. 1410 , избран от GSM към бившето БТК наистина действа и там можеш да получиш информация за кода или номера. Сега разбирам защо е нужно да се чете и пише във форумите - има доста полезна информация за разлика от официалната, и което е най-важното- върши работа, и то бърза!От редакцията:Не разбираме как не ви е стигнало мястото.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
0 rate up comment 0 rate down comment
Мария ( преди 11 години )
Към дияна костова и всички тук пишещи:Да искаш справка или поръчка от БТК (или както там се нарича) си е не само ходене по нервите, а и по джоба. Защото примерно искаш да говориш с близките си, живеещи далеч от твоя град (пр.Стара Загора)и понеже от доста време не си се чувал с тях, констатираш :1. Кодът на селището е променен.2. Номерът е променен - цифровизация! И започва ходенето по мъките, отнемащо поне половин ден: За да се свържеш, избираш всички предложени -ра и...нищо
отговор Сигнализирай за неуместен коментар