Всяка женска фигура се различава. Някои дами трупат излишни килограми равномерно по цялото тяло, други предимно в горната част, а трети в областта на бедрата и ханша. Дамите с крушовидна форма на тялото трупат килограми от кръста надолу.

Както при всички останали, така и при тях, свалянето на килограми е истинско предизвикателство. Как трябва да се хранят, за да стопят мастните натрупвания и да запазят фигурата си? Според специалисти хранителният им режим трябва да бъде богат на сложни въглехидрати, като пълнозърнести храни, леща и боб, пилешко месо или риба и разбира се много пресни плодове и зеленчуци. Физическата активност също е от значение.

Осигурете си три пъти седмично кардио тренировка в продължение на 30 минути като каране на колело, крос, както и гимнастика за долната част на тялото.

Споделяме примерен хранителен режим, който да следвате поне седмица заедно със спорт, за да постигнете оптимални ефекти. Избягвайте солта и захарта и пийте много вода и чай.

Закуска

  • 1 малка купичка с овесени ядки
  • половин банан
  • 1 чаша пресен сок от портокал

Закуска преди обяда

Още по темата

Обяд

  • Сандвич от две препечени филийки пълнозърнест хляб с диетична майонеза, печено пилешко или пуешко месо и парче домат
  • 1/2 чаша ягоди

Следобедна закуска

  • 1 чаена чаша кисело мляко
  • 1 малка ябълка или круша

Вечеря

  • 150 г печено месо, салата от домати и краставици с нискомаслено сирене или зелена салата
  • Десерт: 50 г черен шоколад