Здраве и красота

От любов към живота

27.07.2006г. / 12 56ч.
Аз жената
От любов към живота

Поп-изпълнителката Мария Илиева, телевизионната водеща Наталия Симеонова и актрисата Койна Русева се включиха по нетрадиционен и смел начин в борбата с рака на гърдата, част от тазгодишната кампания на Ейвън България „От любов към живота”. В продължение на една седмица билборд с гигантски размер, поставен на фасадата на Националната художествена галерия в София, показваше трите звезди с провокативно загатнати голи рамене и крака. Телата им бяха закрити с голяма розова лента, която те символично „свалиха” на специално събитие на 26 юли 2006 г.

Под лентата се виждаха красивите голи тела на звездите, прикрити само с розови тениски – символ на борбата с рака на гърдата. По този начин Мария Илиева, Наталия Симеонова и Койна Русева „показаха”, че не е модерно как си облечен, а как мислиш. Гигантският билборд ще остане на фасадата на НХГ до средата на август като призив към всички български жени да облекат розовата тениска на Ейвън и да вземат участие в най-голямото благотворително събитие на 2006 г. – походът срещу рака на гърдата на 3-ти септември. „Всеки, който облече тази тениска, изразява своята съпричастност към инициативата и гражданската си позиция по проблема. Време е ракът на гърдата да започне да се възприема като проблем не само на жената, а на цялото семейство и общество”, заявяват организаторите.

Тази година към каузата се присъединиха звезди като Максим Стависки и Албена Денкова, Гала, Койна Русева, Орлин Горанов и много други. В предаването „Имаш поща” по Нова ТВ те бяха официално приети в неформалния клуб за борба с рака на гърдата, основан през 2005 г., в който членуват над 20 български звезди, сред които Мария Илиева, Ива Екимова, Мартина Вачкова, Стефания Колева, Наталия Симеонова, Радост от „Огледала”, Йорданка Кузманова, Вергиния Минчева.

Участието на звезди от мъжки пол като лица на борбата с рака на гърдата се случва за първи път в историята на кампанията „От любов към живота” у нас. „Близките ни хора са тези, които се радват и страдат наравно с нас – жените. Силната семейна подкрепа е тази, която би мотивирала всяка жена да обръща нужното внимание на своето здраве и да се пребори с всеки проблем, дори с рака на гърдата”, коментира лицето на кампанията Мария Илиева.

Средства във фонда за борба с рака на гърдата се даряват чрез закупуването на продукт от серията на Ейвън „Розова панделка”, в която за втора поредна година се включва и български артикул – розова тениска. По традиция тазгодишната кампания ще завърши с поход „От любов към живота”, който ще се състои на 3 септември 2006 г., неделя. Сутринта в 10.00 часа пред Народния театър „Иван Вазов” ще се открие благотворителен базар, на който ще се предлагат продукти от серията „Розова панделка”. Шествието ще започне от театъра, ще мине по бул. Витоша и ще завърши пред НДК с оповестяване на ново дарение, закупено със средствата, набрани през 2005г. Грандиозна изненада за всички участници обещават организаторите на кампанията на финала на похода, но анонсирането й ще стане през следващите етапи на кампанията.

Коментирай