Елегантно събитие, наречено „Golden Lunch“, събра избрани гости в представителния магазин на Триумф на прочутата търговска улица „Кертнер щрасе“ във Виена в деня на провеждането на Бала на Виенската опера. Първият етаж на магазина бе аранжиран специално, пресъздавайки неповторимата атмосфера на емблематичния Виенски бал. Известният австрийски актьор – Алфонс Хайдер бе домакин на събитието. Модната икона Хелена Кристенсен, която е посланик и рекламно лице на марката Triumph Essence, представи новата колекция луксозно бельо, в която има три модела по неин дизайн.

На въпроса: „Какво прави колекцията уникална?“, Хелена отговори: „Колекцията е комбинация от перфектна форма и комфорт, прецизна изработка и мода от висока класа. Бельото е женствено и чувствено, а това е отличителен белег за истински лукс.“

Организаторът на Бала на Операта – г-жа Дезире Трайхл-Щюрк, също бе сред гостите. Тя представи специалния подарък за всички дами, присъстващи на бала – елегантно портмоне-клъч в тъмно синьо, изработено от същата материя, която се използва за представеното бельо и ваучер за продуктите от луксозната колекция.

Топ моделът Хелена Кристенсен бе сред почетните чуждестранни гости на Бала на Виенската опера същата вечер. „Впечатляваща комбинация от артистизъм, традиция и виталност!“ – обобщи впечатленията си от вечерта известната датчанка. И добави: „Топлото гостоприемство е в основата на всеки празник и особено – на световно събитие от такава класа като Балът на Виенската опера. Усетих това тази вечер.“
Снимка: Christian Postl

Прочетете още: