Снимка: Foreo.
Почистването на лицето и по-специално премахването на черните точки се оказва топ тема за жените в България. Иновативното устройство Foreo Kiwi™ Derma за почистване на порите е най-бързо продаващият се продукт на шведския skin-tech бранд на българския пазар. Това сподели Сара Ел Немър, маркетинг мениджър на бранда за Източна Европа, по време на първото официално събитие на марката в София. Този персонален уред за диамантено микродермабразио и почистване на порите, е хит в целия регион, тъй като резултатите с него са съизмерими с процедура в козметичен салон.
Почти същият висок интерес у нас предизвиква и колекцията FAQ™ 200 от футуристични LED маски за лице с анти-ейдж ефект. Тези маски използват различни спектри на LED светлина, за да таргетират специфични кожни проблеми – от стимулиране на производството на колаген до намаляване на възпаленията и подобряване на еластичността. Сред техните най-върли фенове се нареждат звездни дами като Джорджина Родригес и Славена Вътова, която бе сред гостите на събитието в София. На него присъстваха водещи български медии и инфлуенсъри, които успяха да се запознаят и тестват на живо най-новите иновации на бранда при грижата за кожата.
„FOREO не просто създава устройства за красота – ние променяме начина, по който хората се грижат за себе си. За нас е изключително вълнуващо да бъдем още по-близо до българската публика и да споделим с нея нашата мисия за революция в грижата за кожата,“ сподели Сара Ел Немър по време на събитието.
Гостите на събитието имаха възможност да се запознаят отблизо с най-емблематините устройства от портфолиото на марката:
· Колекцията LUNA™: устройства и козметика за дълбоко и нежно почистване на кожата с хигиеничен силиконов дизайн и T-Sonic™ пулсации.
· Колекцията BEAR™: микротокови устройства за тонизиране на лицето и тялото, които видимо стягат кожата и намаляват бръчките.
· Колекцията UFO™: Иновативни устройства, които комбинират LED светлина, термотерапия и криотерапия за професионални резултати в домашни условия само за 90 секунди.
Специално внимание привлече и премиум колекцията на подбранда FAQ™ Swiss, съчетаваща авангардна анти-ейдж технология с изискан швейцарски дизайн. В центъра на вниманието бяха:
· FAQ™ 202: пълноспектърна LED маска за лице, която бързо и ефективно възстановява и подмладява кожата. Тя разполага с 600 светлинни точки, излъчващи хиляди LED импулси в секунда, и таргетира различни проблеми – от намаляване на фините линии до подобряване на цялостния тен. Клинично доказано е, че намалява видимите бръчки с 32% само след 2 седмици употреба. Смарт маска за лице е свързана с приложение и предоставя възможността за предварително програмирани процедури, което я прави ваш личен дерма експерт.
· FAQ™ 102: зашеметяваща технология за кожата, която обединява любимите техники за подмладяване в едно елегантно решение. Устройството комбинира микроток, радиочестотна технология и T-Sonic™ пулсации за цялостно подмладяване.
· FAQ™ 301: масажен уред за стимулиране растежа на косата, който използва T-Sonic™ пулсации и LED светлина за подобряване на здравето на скалпа и фоликулите.
· FAQ™ Glass Skin: колагенова хидрогелна маска за лице, създадена специално за ревностните фенове на ефекта „стъклена кожа“. Тази напълно прозрачна маска може да бъде използвана като анти-ейдж процедура за сияйна кожа за 15 минути или цяла нощ за още по-бляскави резултати. Маската се състои от 2 части и се слива с лицето като втора кожа, като незабавно я хидратара, стяга и озарява.