Загрейте тефлоновия тиган, който само леко може да намазните със зехтин. Изсипете предварително разбърканата смес, бъркайте, докато се сгъсти. Запечете малко от едната страна, после обърнете палачинката, изчакайте да се запече и от другата. Готови сте! Можете да намажете палачинката с една лъжичка домашен мед. Любима закуска на цялото ми семейство!

Биляна Йотовска съветва още:

„Овесените ядки са изключително здравословен продукт. Те съдържат 67% въглехидрати и най-много белтъчини от всички зърнени храни. Имат около 6 пъти повече мазнини от пшеничното брашно. По съдържание на протеини се нареждат веднага след елдата. Наличието на сярно съдържание стимулира метаболитните процеси в организма. Освен това тяхната обвивка – овесени трици, е богата на витамините В1, В2, Е, К и минералите калций, магнезий, цинк, калий и др.“

Още съвети за здравословно хранене и активен начин на живот можете да видите на фен страницата на Биляна Йотовска във Фейсбук тук.

Снимки: личен архив/ Биляна Йотовска

Опитайте още: