Да имаш стабилна връзка и да се радваш на любовта на половинката си е най-прекрасното нещо, което може да се случи на двама влюбени. Всеки мечтае за това щастие. Но да си във връзка понякога не е най-здравословното нещо на света, особено що се отнася до теглото.

Връзките и качването на килограми в много случаи вървят ръка за ръка. Съществуват 4 основни етапа на напълняване, когато сме в дълготрайна връзка, които често трудно овладяваме.

Първа фаза: Срещите

Когато се запознаем с партньора си и той завладее вниманието ни, започват и първите срещи. На тях няма как да откажем напитка всяка вечер или споделен десерт. Как да кажеш „не“ на сладките първи мигове в любовта?!

Да, обаче това предполага качване на килограми, които бързо ще загрозят красивата ни секси фигура, в която партньорът ни се е влюбил.

Магнезият помага в процеса на отслабване

Какво да направите: пропускайте обилната закуска, внимавайте какво обядвате. Добре е обедите ви да са богати на зеленчуци и плодове, за да намалите по този начин общия калориен прием.

Освен това е добре да се опитате да се споразумеете по отношение на вечерните срещи. Избирайте алтернативни срещи, в които не се набляга на храненето и питиетата. Също така можете да организирате срещите си по-рано през деня. Те може да са насочени към активности за двойки, например йога за двойки, курс по здравословно готвене за двойки, разходки.

Втора фаза: Когато нещата започнат да стават сериозни

Снимка: pexels

Защо качвате килограми: вие вече прекарвате цялото си време заедно. Срещате се със семействата си, правите първите си пътувания заедно през уикендите, разменяте си истории от миналото, лежейки на дивана и похапвайки нещо вкусно.

Често нямате време да приготвяте нещо здравословно, докато сте обсебени един от друг. Времето за посещения във фитнеса е крайно намаляло, пък и тренировките са последното, с което ви се занимава. Предпочитате да сте си заедно.

Пълнее ли се от ядките?

Какво да направите: припомнете си предишните си навици. Наложете си да отделяте повече време за физически упражнения. Ако трябва, поговорете с партньора си и тренирайте заедно. Така няма да се лишавате от ценно време, разделяйки се един от друг. Гответе си здравословна храна. Правете го отново заедно, за да не се чувствате зле от факта, че ви се налага да следите теглото си.