Много жени не успяват да намерят време през седмицата, за да спортуват и да оформят хубава фигура. Но стремежът на жената към красота и финес е вроден и тя не може да се примири с недотам красивата гледка в огледалото. Ако и вие сте от този тип жени, които нямат време за спорт или фитнес, но мечтаят за хубаво тяло, вашето решение е ходене. Но не просто разходка до магазина на съседната улица, а продължително ходене поне по 30 минути на ден.

Още по темата

Ако ходите с умерено темпо, без да се задъхвате или напрягате много-много, то ефектът няма да е голям, но при всички положения ще стимулирате метаболизма да се ускори и да изгаря повече калории и мазнини.

Ако се мотивирате обаче и искате бързи резултати, правете по една дълга разходка от минимум 30 минути на ден, стигаща докъм 60 минути. Темпото на ходене трябва също да е бързо и енергично. Подобна 60-минутна разходка се равнява на близо 10 000 крачки и измерено в горене на калории е поне 300-500. Само за сравнение: с 1 час аеробика средно ще изгорите между 300 и 600 калории. А в хубавото време на кого му се тренира в затворено помещение, при положение, че може да се разходите навън, да се видите с приятели и в същото време да слабеете?