Постигането на добра фигура не е единственото, което ни кара да се чувстваме добре. Общото състояние включва редица елементи като спокойствие, добър сън, добра храна, а ежедневието ни е натоварено. Пролетната умора вече е тук. Чувстваме се безсилни срещу нея.

През студените месеци качихме някой друг килограм. Няколко лесни стъпки ще ни помогнат бързо да влезем във форма и отново да бъдем енергични.

Спете достатъчно

За всеки „достатъчно“ е разтегливо понятие. Възстановяването на тялото изисква не по-малко от седем – осем часа сън.

Още по темата


Доказано е, че поспаланковците са с по-малък риск от напълняване за разлика от онези, които не спят достатъчно. Виновниците за напълняването са лептин и грелин. Хормони, които при наличието на стрес и напрежение действат срещу нас. Когато не сте отпочинали, вие сте напрегнати. В такива случаи се опитайте да не посягате към храната.

Пийте студена вода

Леденостудената вода не само е тонизираща и освежаваща, но и помага на организма да изгори калории. Тялото гори между 17 и 25 калории на чаша вода, за да я стопли.

Запишете се на спорт или забавление

 Анти-стрес масажът е удоволствие, което заслужавате. Най- хубавото е, че вече всеки може да си го позволи. Сайтовете за колективно пазаруване предлагат цени за всеки джоб. Хубавият масаж раздвижва кръвообращението, отпуска и възстановява мускулите. Намалява нивата на хормоните на стреса адреналин и кортизол, а както знаем, стресът е една от причините за наднормено тегло.Изберете движението, което отговаря на вашето аз. Посещавайте танци, фитнес или йога поне три пъти седмично. Важно е да усещате приятни емоции в залата, за да може това да се превърне в един добър навик.

Разходки и спорт на открито

Температурите вече са приятни за дълги разходки в планината за игри на открито и каране на колело.

Преходите из природата зареждат телата ни и и пролетната умора няма шанс да се настани в тях.
Хапвайте пресни плодове и зеленчуци. Пийте много вода и пресни сокове.

Избягвайте рекламите по телевизията

Гледането на рекламните клипове, в които ни примамват да опитаме различни лакомства определено вреди на телата ни. Превключвайте на друга програма всеки път когато започнат.

Хранете се сами

Да, знаем колко са забавни груповите хапвания. Лошото е, че когато се храним в голяма компания, ние сме склонни да поемаме повече храна.

Пийте зелен чай

Зеленият чай е мощен антиоксидант, който задвижва метаболизма и намалява апетита. Пийте от него до 4 чаши на ден.

Пийте червено вино, не бира

Освен полезно за сърцето, то помага да запазим и талията си. Въпреки че една чаша съдържа 150 калории, изследвания показват, че тези, които го консумират в продължение на години по-рядко напълняват.

Да на добрите мазнини

Авокадото съдържа онези полезни мазнини, които са ни необходими. Добавете го към салатата си. Яжте храни богати на протеини като боб, ядки, яйца, соя. Дженифър Анистън поддържа перфектна форма като хапва повече от тях.

Не пропускайте и не подценявайте ползите от пълноценната закуска.

Изберете зеленото

Яжте повече спанак, броколи, аспержи. Съдържат желязо, калий, витамини и антиоксиданти. Понижават кръвната захар и са с ниско съдържание на калории.

И за финал – бъдете позитивни. Добрата нагласа към живота ни поддържа здрави и успешни.

Снимки: Sxc.hu