Постигането на добра фигура невинаги изисква строги и изтощителни диети и тренировки. Но за да дадат едни усилия успех, те трябва да бъдат изпълнявани по определена програма, да бъдем стриктни и постоянни. Ефектът на повдигнатото дупе и стегнатите бедра понякога закъснява. Това е причина често да се ядосваме сами на себе си и да се откажем точно когато сме на крачка от успеха.

Други са склонни да се подлагат на гладуване, а за физически упражнения изобщо не желаят и да чуят. Трябва да се намери балансът, за да може всичко да върви последователно. Ако все още не сте приятел на спорта и предпочитате да се излежавате пред телевизора, това вероятно се дължи на факта, че сте забравили ползата от водата. Разбира се, че трябва да приемате достатъчно количество от нея, но това съвсем не е достатъчно.

Още по темата

Минутите прекарани във водна гимнастика и изобщо в спорт във вода минават бързо и леко. Резултатът е стегнато тяло, защото както знаете, във водата се натоварват всички мускули на тялото. Водната гимнастика е изключително полезна при ставни проблеми. Освен добре познатата ни водна аеробика, водното колоездене е друг метод за постигане на здрави дух и тяло. Това, което ви е необходимо са бански, хавлия и джапанки.

Представете си метално колело, което прилича на велоергометър, потопено в басейн. Горната част на тялото ви остава извън водата. Тренировката е интензивна, а водата помага с лекота да изпълнявате упражненията. Този революционен метод за разтоварване е разработен от италиански терапевт, търсещ нови методи за рехабилитация на спортисти. Добрата идея, която определено работи, все повече набира популярност не само в Европа. Ако спортният център, който посещавате не предлага този вид подводна тренировка, изберете водната аеробика или просто плувайте.

Движението е ключ към здравето, красотата и доброто настроение.