Повечето от жените започват да тренират активно и да се хранят здравословно няколко седмици преди настъпването на лятото. За други тренировките и усилените упражнения са всекидневие. Без значение дали е лято или зима всеки иска да има плосък и секси корем. За някои това е трудно постижимо, защото коремните преси са трудни за изпълнение.

За тях и всички останали, които искат да поддържат добра фигура е велоергометърът. Според специалисти това е една от най-добрите физически активности, които могат да ни помогнат да стопим мастните натрупвания по корема.

Разбира се, докато все още температурите го позволяват и има къде, добре е да се кара колело в парка. Няма нищо по-хубаво от тренировка на чист въздух. През зимните месеци може да се посещава фитнес залата или да се снабдим с велоергометър, с който през ден или пък всеки ден да се замести истинското каране на велосипед навън.

Още по темата

Аеробната тренировка се грижи да изгорим бързо натрупаните калории и подобрява цялостното здраве. Ако сте начинаещ започнете постепенно да въртите педалите. От 15 минути, след това 30 минутна тренировка до 1 час. Дишайте балансирано и винаги имайте бутилка с вода до себе си.

Ако това ви се струва скучно, разнообразете със спининг тренировка. Интензивно, ритмично и забавно въртене на спининги (специално пригодени колела) под звуците на музиката. Характерното за спининга е, че тренировката се води от сертифициран инструктор, продължителността й е от 40 до 60 минути, но за начинаещите може и по-кратки и не толкова интензивни тренировки.

Когато се запишете на такава аеробна тренировка, сами ще усетите как тялото ви се опитва да достигне максимума и как не иска да изпусне ритъма на движенията. Точно това се изисква, за да бъде успешно свалянето на килограми – достигане на висока интензивност. Бъдете постоянни в тренировките и съвсем скоро ще забележите, че натрупванията в коремната област са значително намалели. Няма значение дали ще изберете велоергометър или спининг, важно е да се спортува.