Искате да се отървете не просто от излишните килограми, но най-вече от досадните тлъстини по корема? Вероятно не се получава, защото правите някои от най-често срещаните грешки, които пречат на красивата талия да покаже пълния си потенциал!

Кои са най-често срещаните грешки, които пречат на коремната обиколка да намалее?

Вие сте на диета с нисък прием на мазнини

Не мислете, че избягването на мазнините ви помага да се отървете от вашите собствени мазнини. Коремните тлъстини се влияят положително най-вече от мононенаситените мастни киселини, затова не трябва да се лишавате от тях. Тези мазнини се срещат най-много в ядките, авокадото, зехтина.

Храните се предимно с полуготова или готова храна

Когато сме навън е трудно да внимаваме какво ядем. Но е много важно да се стараем опакованите храни да заемат значително по-малко място в менюто ни. Ако ядем предимно опаковани храни, това неминуемо ще се отрази на талията.

Просто е – наблягането на здравословната храна винаги е приятел на красивата талия!

Пиете диетични безалкохолни

Забравете митовете, че диетичните безалкохолни не причиняват затлъстяване. Едно проучване в областта на затлъстяването установява, че консумацията на диетични газирани напитки причинява натрупване на мазнини в коремната област, което повишава рисковия фактор за развитие на диабет в по-късен етап.

Лишавате се от важни минерали

Снимка: iStock

Един от най-важните минерали, борещи коремните мазнини, е магнезият. Всъщност, той има стотици функции за организма, коя от коя по-важни. Най-важното е, че магнезият спомага за намаляването на кръвната захар и инсулина, което е съществено в превенцията на диабет.

Знаем, че повишеното натрупване на тлъстини в коремната област допълнително говори за метаболитни проблеми, свързани с усвояването на глюкозата по правилния за организма начин.

Още по темата

Не правите упражнения

Упражненията са много важни в различни аспекти. В борбата с тлъстините около талията също. Не е нужно да се престаравате с изтощителни коремни преси. Достатъчно е да правите йога упражнения през ден и ще усетите ефекта.

Не се храните с разноцветни продукти

Изследванията доказват, че цветните храни съдържат най-много витамин С. Плодовете и зеленчуците са най-добрите приятели на талията, защото голямото съдържание на витамин С спомага за по-добрата редукция на коремните мазнини.

Наблягайте в менюто си на червените, оранжевите, жълтите и зелените продукти. Не забравяйте да ги комбинирате с риба!