Една от най-здравословните храни, които често се включват в диетични режими на хранене, са овесените ядки. Те са отличен източника на въглехидрати, растителни мазнини, протеини, витамини от групата В, Е и A, калий, магнезий и желязо и други.

Когато консумираме овесени ядки, не само се чувстваме по-сити и енергични, но се грижим и за здравето на стомаха си. Овесената каша, когато е приготвена само с вода, може да помогне за очистването на тялото и за елиминирането на излишните килограми.

Споделяме тридневен хранителен план, който ще ви помогне  да прочистите организма си. Ако се чувствате добре може да продължите да спазвате режима седмица или две. 


Ден първи

Закуска: Купичка овесени ядки, приготвени само с вода, 5  сурови орехови ядки, чаша зелен чай;

Обяд: Купичка овесени ядки, приготвени само с вода и подсладени с чаена лъжичка мед, салата от краставици;

Вечеря: Купичка овесени ядки и шепа пресни сезонни плодове

Ден втори

Закуска: Купичка овесени ядки, чаша натурално кисело мляко;

Обяд: Купичка овесени ядки, приготвени само с вода и подсладени с чаена лъжичка мед, чаша зелен чай и половин грейпфрут;

Вечеря: Каша направена от овесени ядки, 2 бр. сушени сини сливи, 2 бр. сушени кайсии и 1 смокиня; 

Още по темата

Ден трети

Закуска: Купичка овесени ядки;

Обяд: Чаша натурално кисело мляко, купичка овесени ядки, подсладени с чаена лъжичка мед, 1 портокал, чаша зелен чай;

Вечеря: Овесени ядки, към които сте добавили шепа стафиди

Снимки: istock