Обичате ли да хапвате яйца? Ако те са сред любимите ви храни, включете ги в здравословен хранителен план, който може да ви помогне да се разделите с до 10 кг само за седмица. Яйцата са богати на протеини и минерали, които дават енергия на организма, но същевременно спомагат и да регулирате теглото си.

Яйчената диета има не само отслабващо действие, но подобрява вида и здравето на кожата и косата. По време на диетичния режим може да консумирате вода, кафе и билкови чайове без захар.

Не забравяйте и да добавяте малко количество подправки (без сол), защото те също ускоряват метаболизма и изгарянето на излишните калории.

Запишете си диетата!

Ден първи

Закуска: 2 портокала, 2 твърдо сварени яйца, 1 чаша обезмаслено мляко

Обяд: чаша кисело мляко, 300 грама варени или печени пилешки гърди

Вечеря: 200 грама варено или печено пилешко месо, 1 сварено яйце, 1 портокал

Ден втори

Закуска: 2 твърдо сварени яйца и чаша вода с няколко капки пресен лимонов сок

Обяд: 200 г печена риба, 1 грейпфрут

Вечеря: 3 твърдо сварени яйца

Ден трети

Закуска: 2 твърдо сварени яйца, 1 чаша портокалов сок

Обяд: 200 г варено или задушено говеждо месо със зеленчуци, 1 портокал

Вечеря: 3 твърдо сварени яйца

Ден четвърти

Закуска: омлет от 3 яйца с лук или зелени подправки по ваш избор, кафе с мляко

Обяд: 200 г сварено или печено говеждо месо, 1 портокал

Вечеря: 1 сварено яйце, 2 портокала

Ден пети

Закуска: 2 твърдо сварени яйца, салата от моркови със заквасена сметана

Обяд: 2 сурови настъргани моркова, 1 портокал

Вечеря: 1 твърдо сварено яйце и 200 грама печена риба

Ден шести

Закуска: 1 чаша кисело мляко, 1 портокал

Обяд: 2 твърдо сварени яйца, 2 портокала

Вечеря: чаша билков чай

Още по темата

Ден седми

Закуска: 2 твърдо сварени яйца, половин портокал

Обяд: 200 г сварено или печено говеждо месо, половин портокал, 1 ябълка

Вечеря: 1 чаша кисело мляко

Снимки: istock