Излишните коремни мазнини не само ни пречат да изглеждаме естетически добре, но крият и редица рискове за здравето ни. За да намалим техния обем, първото и най-важно нещо е да направим корекция в начина си на хранене. Кои храни могат да ви помогнат да имате плоско коремче, вижте тук. На второ място е редовната физическа активност. Безспорно, когато имаме излишни килограми, кардиото е един от най-ефективните начини да се справим с тях, освен силовите тренировки.

Кои кардио тренировки ще ви помогнат да свалите талията?

                                                        Снимка: istock

Скачане на въже

Скачането на въже е едно от най-лесните кардио упражнения, които може да практикувате у дома, в залата за спорт, на открито. Няколко минути могат да направят чудеса с вашето телесно тегло.

Кардио упражнението работи за цялото ви тяло и помага да изгорите значително количество излишни калории. Дори и от дете да не сте скачали на въже, припомнете си го. Няма да започнете с големи темпове, но с времето тялото ви ще свикне с това натоварване.

Колело или велоергометър

Колоезденето е един от най-приятните начини да се отървете от излишните килограми. В топлите месеци е добре да карате колело на открито. Но ако не разполагате с такова, велоергометърът ще ви свърши добра работа. Всеки разполага с различни степенни на натоварване, които постепенно може да увеличавате. Може да се запишете и на спининг, също кардио тренировка, която ще ви помогне да стопите не само коремните натрупвания. Въпреки че колелото като форма на физическа активност работи главно за тонизиране на мускулите на долните крайници, с течение на времето ще забележите как коремчето ви спада.

                                   Важни хранителни елементи за жени след 30