Ядки, маслини, нар, авокадо, риба... Все вкусни и полезни храни, но това, което ги прави наистина специални за женското здраве, е че забавят процесите на стареене. Разбира се, има и други важни храни, които е добре да направим част от ежедневното ни меню, подобряващи имунитета, мозъчната функция и състоянието на кожата. Ето 10 от тях.

Сусам

Ако искате да се чувствате добре и да имате здрави и силни кости, добавете към менюто си сусамови семена. Вкусни, те са богати на калций и други минерали като желязо, магнезий, фосфор, както и фибри. Сусам може да включите към зърнената закуска, смути рецептите, салатите или да го хапвате като сусамов тахан.

10 суперхрани, които подобряват цялостното здраве

Пресен ананас

Този тропически плод не само спомага за изгарянето на излишните мазнини, но ни осигурява манган. Минерал, който е необходим за активиране на ензим, наречен пролидаза. Той ни осигурява аминокиселината пролин, която е важна за синтеза на колаген в кожата, правещ я по-здрава и еластична.

Гхи

Гхи е масло, като никое друго (повече за него може да прочетете тук). Може да си го закупите от биомагазините. Консумацията му ще ви осигури здравословни мазнини, необходими на кожата ви, за да бъде подхранена и мека.